[2 PC's op 1 monitor] KVM switch met DVI

Pagina: 1
Acties:

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08-2025
Ik zag een ad van Sitecom staan over een KVM switch, de KV-010 Network KVM USB 2.0 Switch. Met deze switch kun je 1 monitor, keyboard, muis, en randapparatuur gebruiken op 2 PCs. En dat voor nog geen 50 euro.

Echter, de monitor aansluiting is analoog, en ik had graag DVI voor mijn Dell 24". Op de site van Sitecom staan er geen die DVI hebben. Bestaan deze wel (en betaalbaar)?

.... Ik weet het ook niet

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:40
De dell 24" heeft een d-sub en een dvi ingang. Ik gebruik ook 2 pc's op deze monitor en dat gaat perfect zonder switch.

De kwaliteit van de d-sub valt alles mee (met een fx5200), natuurlijk is de dvi wel scherper, maar die gebruik je dan voor de pc die je het meest gebruikt.

Je hoeft dan alleen maar een extra toetsenbord te hebben of je neemt zo'n logitech dinovo voor laptops. Je kunt dan eenvoudig de usb ontvangen oversteken van de ene naar de ander pc en je kan dan met 1 toesten bord weg.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08-2025
Ik ben me bewust van deze mogelijkheid, maar dual dvi heeft toch wel mijn voorkeur. :)

.... Ik weet het ook niet

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13:40

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Wat heeft dit in hemelsnaam met een Netwerk te maken.. Touwtjes tussen PC's != Netwerk ;)

Move naar Overige Hardware :)

• Jarod
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik weet niet precies wat jij betaalbaar noemt, maar belkin en aten bieden ze iig aan.

Bijvoorbeeld deze: Belkin F1DD102Uea, kost ongeveer 145 euro. Deze wordt nu ook nog eens binnen V&A aangeboden, waardoor je hem nog goedkoper in huis kunt hebben.

Of één van Aten: De ATEN MasterView CS-1262 2P DVI, te koop bij komplett.nl voor 139 euro.

Heel veel goedkoper zijn ze volgens mij op dit moment nog niet te vinden.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik heb de hierboven genoemde Belkin gekocht en die wordt vanavond afgeleverd.
Ik wil hem gaan gebruiken voor m'n 23" Apple Cinema Display die een resolutie heeft van 1920x1200. De Belkin ondersteunt volgens de specificaties resoluties tot maximaal 1600x1200, dus ik hoop dat hij reduced blanking ondersteunt.
Op dit moment wissel ik de dvi-kabel van m'n scherm bijna dagelijks om tussen de dvi-uitgangen op m'n Mac mini en m'n laptop, maar dat begint vervelend te worden, daarom heb ik de gok genomen en de Belkin besteld. Ik post hier nog wel of het werkt :)

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Jarod
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Canaria schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 13:59:
Ik heb de hierboven genoemde Belkin gekocht en die wordt vanavond afgeleverd.
Ik wil hem gaan gebruiken voor m'n 23" Apple Cinema Display die een resolutie heeft van 1920x1200. De Belkin ondersteunt volgens de specificaties resoluties tot maximaal 1600x1200, dus ik hoop dat hij reduced blanking ondersteunt.
Op dit moment wissel ik de dvi-kabel van m'n scherm bijna dagelijks om tussen de dvi-uitgangen op m'n Mac mini en m'n laptop, maar dat begint vervelend te worden, daarom heb ik de gok genomen en de Belkin besteld. Ik post hier nog wel of het werkt :)
Mag ik uit het feit dat de Belkin al weer te koop staat concluderen dat hij niet werkt met jouw opstelling? En ligt het dan aan de resolutie dat het niet goed werkt, of ligt het aan iets anders?

[ Voor 64% gewijzigd door Jarod op 15-06-2006 22:19 . Reden: Quote toegevoegd ]

Pagina: 1