iPod Nano update probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 682 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GleNnoS_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-10 22:59
Ik wilde mijn Ipod Nano 4gb updaten met "iPod Updater 2006-03-23" maar het programma liep vast. Dus ik deed End Task en unplugde mijn Ipod. Maar nu blijkt dat hij de helfd van de files heeft gecopy't. Ik kan nu nog wel in menu enzo browsen maar word niet meer goed gedetecteerd door windows. Mijn muziek is er ook af gegaan. Ik kan er niks meer opzetten want Itunes detecteerd mijn ipod niet. Als ik mijn Ipod inplug en uitplug dan krijg ik de volgende error:
Windows - Delayed Write Failed
Windows was unable to save all the date for the file K:. The data has been lost. This error may be caused by a failure of your computer hardware or network connection. Please try to save this file elsewhere.
Wat ik nog meer geprobeerd heb is alles wat met Apple te maken heeft van mijn pc afgooien en reinstallen. Ook Ipod geprobeerd te restore maar dat lukt niet omdat dat prog "iPod Updater" mijn ipod niet laad, loopt de heletijd vast bij intializing. Ik heb mijn iPod ook op elke mogelijk manier gereset, had helaas ook geen zin. Uhm, ook stop device ook geen zin. Kan iemand mij misschien helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-09 16:56
The usual ;-)

Format je iPod in fat32 (kies NIET voor snelformateren) in Windows en draai daarna de maart updater en kies voor herstellen.

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GleNnoS_
Ik kan niet in Deze Computer naar K:/ gaan of selecteren.. loopt My Computer vast.. :| Denk dat het dan ook niet werkt met andere tools?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
Probeer het eens via Disk Management in Computer Management?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GleNnoS_
Mm, dan loopt hij ook vast..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
Probeer de format dan eens via een andere computer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GleNnoS_
Kan het op dit moment alleen op mijn eigen systeem proberen. In het weekend / vrijdag kan ik het pas op een ander computer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GleNnoS_ schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 19:33:
Kan het op dit moment alleen op mijn eigen systeem proberen. In het weekend / vrijdag kan ik het pas op een ander computer proberen.
Ik heb ook zo een soort probleem gehad, vastgelopen tijdens het updaten van de firmware. Ik dacht ook dat het beste fomatteren was. DIt heb ik toen ook gedaan. Het formatteren is eigenlijk allemaal goed verlopen dat was geen probleem. Helaas werdt die daarna niet meer herkend door het progamma waarmee de nano of andere iPod mee kunnen worden geupdated.

Toen maar contact opgenomen met Apple via de site. Binnen twee dagen werd die opgehaald en twee dagen daarna een nieuwe thuis gebracht. Toppie service dus! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
Geweldige service inderdaad, maar helaas geven veel mensen hun iPod te snel voor reparatie/vervanging op zonder een goeie troubleshoot waardoor hij in veel gevallen meteen weer wordt teruggestuurd en er een leuke brief bij zit dat op de iPod zelf geen mankementen zijn gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GleNnoS_
idd, Ipod heeft erg goede service.. :) Ga dan ook maar proberen te formatten en als dat niet werkt contact op nemen. Of heeft iemand anders nog hippe ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 16:39

Tachyon

pop the glock

Heb exact hetzelfde gehad. PC lijkt totaal vast te lopen na de update. Maar ik was geduldig en op een gegeven moment kon ik de schijf toch formatteren en was alles weer responsive. Heb daarna de update nog een keer gedraaid voor de zekerheid.

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GleNnoS_
Okay, heb inmiddels Ipod proberen te formatten op een andere computer. Dat is helaas niet gelukt. Nu blijft er als eenigste optie over, bellen naar Ipod service? Of je kan ook zo'n ding invullen op apple site misschien doe ik dat wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GleNnoS_ schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 16:06:
Okay, heb inmiddels Ipod proberen te formatten op een andere computer. Dat is helaas niet gelukt. Nu blijft er als eenigste optie over, bellen naar Ipod service? Of je kan ook zo'n ding invullen op apple site misschien doe ik dat wel..
Ik zou voor het laatste kiezen. Toen ik dat deed was alles binnen een week geregeld (lees vorige reactie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GleNnoS_
Ik heb dat inmiddels gedaan. Als het goed is word er nu een verpakking opgestuurd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:05

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GleNnoS_
Waaa! Thanks! Wat nu uiteindelijk gelukt is, is start> run> cmd en dan format K:.. daarna had ik hem gerestored en was alles weer goed :) :)

edit:

mm, ik krijg nu wel al een doos om mn ipod op te sturen.. Is dat erg? Kan je dat cancele?
"Empty box shipped (09-Jun-2006) "

[ Voor 35% gewijzigd door GleNnoS_ op 12-06-2006 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:05
aarde in doen en een plant in zetten ;)

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GleNnoS_
Pff, word nu echt gek van dit ding.. Nu kan hij niet meer uit. Heb al weer "Factory Settings" gedaan, maar werkt niet. Iemand eenig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rulus
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-09 13:48
Als je dan toch een doos krijgt, stop em er dan in. Dan krijg je wrsch een nieuwe.
Pagina: 1