Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell
The devil is in the details.
De topics zelf worden gemoved naar andere publiek bereikbare fora ... dus gaan niet verloren.TRON schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 16:58:
en ik hoop dat je nog terugkomt als topic i.p.v. sub-forum, tezamen met de andere topics. Dus verlaat ons niet, maar blijf!
verder, het is best mogelijk om een centraal topic te proberen bij te houden voor trendwatching en online hypes, misschien is er daarvoor genoeg draagvlak ... daarvoor kun je natuurlijk zelf dat topic gewoon opstarten en eraan bijdragen
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
OTH
Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)
http://hawvie.deviantart.com/
Dat mag ook wel eens gezegd worden
It might sound as if I have no clue what I'm doing, but I actually have a vague idea.
Is al eens eerder gebeurd hoor met Virussen en VeiligheidChip! schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 19:38:
En toch vind ik het toch wel een prestatie dat de crew van GoT kan zeggen: Oke, het was geen succes, we kappen er mee. Ik denk dat er niet veel fora zijn waar men dit op dezelfde manier aanpakt.
Dat mag ook wel eens gezegd worden
Aan alles komt een eind...
[ Voor 7% gewijzigd door Erkens op 06-06-2006 21:56 ]
[ Voor 32% gewijzigd door aex351 op 07-06-2006 16:36 ]
< dit stukje webruimte is te huur >
Daar zouden niet genoeg topics voor zijn!aex351 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 02:59:
eigen forum voor webdevelopment !
http://hawvie.deviantart.com/
Je kunt toch prima je vragen mbt webdevelopment in Webdesign, Markup & Clientside Scripting of Programming kwijt?aex351 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 02:59:
eigen forum voor webdevelopment !
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
Jawel, maar dat is geen logische indeling!HawVer schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 08:37:
Daar zouden niet genoeg topics voor zijn!
PHP is niet alleen te gebruiken voor webdevven, maar ook als CLI-app. C#- en .NET-topics horen dan ineens zowel in het webdev-forum als in het "normale" programmeerforum. En waar laat je ActiveX-spul? Splitsing op basis van waar het toegepast wordt is simpelweg onlogisch omdat veel technieken op verschillende manieren toegepast kunnen worden en dus op verschillende plaatsen thuis zouden horen. Kennis op die manier opsplitsen is niet goed.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
< dit stukje webruimte is te huur >
Ik ben van mening dat je juist veel kan leren van andere talen dan waar je zelf veel mee bezig bent, en buiten dat zijn de algoritmen en technieken etc in principe allemaal gelijk dus ik zie er niks in om te gaan splitsen op taalaex351 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 21:53:
Desnoods splits je het op per taal (gegroepeerd) word dan ook veel overzichtelijker want iemand die geinteresseerd is in alleen PHP hoeft dan geen ASP.net te zien en omgekeerd. En zodoende kan men van elkaar kennis beter leren
Overigens is dit wel erg offtopic, wellicht dat het handiger is dat dit afgesplitst moet worden naar een los LA topic
Je wil een nieuw subforum voor elke taal die er is? Ja joh, dat is lekker duidelijk.aex351 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 21:53:
Maar de manier waarop het word toegepast is wel totaal anders. Tuurlijk een taal als JAVA kan je voor zowel web als desktop gebruiken maar vooralsnog is het totaal anders in gebruik tot op een zeker hoogte. Desnoods splits je het op per taal (gegroepeerd) word dan ook veel overzichtelijker want iemand die geinteresseerd is in alleen PHP hoeft dan geen ASP.net te zien en omgekeerd. En zodoende kan men van elkaar kennis beter leren

Liever niet. Ik denk dat het beter is deze discussie gewoon hier af te breken. Dit gesprek is al veel vaker gevoerd hier in LA, en ik denk niet dat er nog veel mensen zin hebben die te herhalen. Met de search zijn die andere topics makkelijk genoeg te vinden.Erkens schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 22:41:
Overigens is dit wel erg offtopic, wellicht dat het handiger is dat dit afgesplitst moet worden naar een los LA topic
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
weet ik, maar juist vanwege die search lijkt het me wel handig om het af te splitsen en dan af laten zakken samen met de rest van de topics, het hoort namelijk niet in dit topic, terwijl het toch wel een interessant standpunt is. Of je het er nu mee eens bent of niet-NMe- schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 22:49:
Liever niet. Ik denk dat het beter is deze discussie gewoon hier af te breken. Dit gesprek is al veel vaker gevoerd hier in LA, en ik denk niet dat er nog veel mensen zin hebben die te herhalen. Met de search zijn die andere topics makkelijk genoeg te vinden.
Komt iemand aan met een webpagina; ajax (php + js) veelvuldig gebruikt en een layout (css) die in de soep loopt omdat hij elementen verkeerd toevoegt met de DOM. Daarnaast is zijn pagina ook nog rete traag en heeft zijn html/xhtml ook wat problemen. Waar gaat het topic dan heen?aex351 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 21:53:
Maar de manier waarop het word toegepast is wel totaal anders. Tuurlijk een taal als JAVA kan je voor zowel web als desktop gebruiken maar vooralsnog is het totaal anders in gebruik tot op een zeker hoogte. Desnoods splits je het op per taal (gegroepeerd) word dan ook veel overzichtelijker want iemand die geinteresseerd is in alleen PHP hoeft dan geen ASP.net te zien en omgekeerd. En zodoende kan men van elkaar kennis beter leren
Ook een leuke: In .Net creer je in een asp.net pagina een background thread, welke last heeft van racing conditionsRowanov schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 22:56:
Komt iemand aan met een webpagina; ajax (php + js) veelvuldig gebruikt en een layout (css) die in de soep loopt omdat hij elementen verkeerd toevoegt met de DOM. Daarnaast is zijn pagina ook nog rete traag en heeft zijn html/xhtml ook wat problemen. Waar gaat het topic dan heen?
[ Voor 7% gewijzigd door gorgi_19 op 07-06-2006 23:24 ]
Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Laten we het hier gewoon bij het verscheiden van het OTH forum laten
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
ik denk dat het geen succes is geworden omdat veel crewleden (voor wat ik gelezen heb her en der) liever de topics in "hun eigen" forum wilde houden ipv waar ze hoorde in OTH. Ook natuurlijk de grote onduidelijkheid die er was toen hij geopend werd heeft natuurlijk bijgedragen aan de ondergang gok ik zo.Outerspace schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 00:20:
Ik vind het wel jammer dat OTH gestopt is. Er zijn op zich genoeg hypes te vinden maar die worden altijd nog in NSTM / SG / HK geplaatst.
Maar wellicht dat er in de toekomst nog een keer een dergelijk forum geopend kan worden, en dan hopen dat hij een betere start krijgt
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)