Ik ben al een tijdje op zoek naar een goede vervaning voor mijn radeon 9550 omdat deze de huidige games niet op mijn native resolutie kan spelen met een goede framerate(1280x1024). Ik kan hier helaas niet zoveel geld aan besteden want ik ben nog maar 14 (ong 50/60 euro) . ik heb zelf al wat opgezocht maar ik ben weinig soeps tegengekomen.
ik dacht zelf aan een geforce 6200A (heb een agp moederbord) of anders een 6600 LE.
Een radeon 9600 pro is ook niet meer zo duur tegenwoordig, ook een optie voor mij?
Zouden deze kaarten een (behoorlijke) verbetering zijn voor mijn computer?
mijn specs:
Pentium 4 3 gigahertz
1 gigabye geheugen (ik zou niet weten wat voor geheuhen)
Radeon 9950
Ik heb zelf mijn twijfels of het wel een verbetering zou zijn omdat mijn huidige kaart een 128 bits geheugen bus heeft en volgens mij hebben deze beide kaarten een 64 bits bus.
Als je nog andere suggesties heb dan hoor ik het graag.
ik ben trouwens nieuw hier
ik dacht zelf aan een geforce 6200A (heb een agp moederbord) of anders een 6600 LE.
Een radeon 9600 pro is ook niet meer zo duur tegenwoordig, ook een optie voor mij?
Zouden deze kaarten een (behoorlijke) verbetering zijn voor mijn computer?
mijn specs:
Pentium 4 3 gigahertz
1 gigabye geheugen (ik zou niet weten wat voor geheuhen)
Radeon 9950
Ik heb zelf mijn twijfels of het wel een verbetering zou zijn omdat mijn huidige kaart een 128 bits geheugen bus heeft en volgens mij hebben deze beide kaarten een 64 bits bus.
Als je nog andere suggesties heb dan hoor ik het graag.
ik ben trouwens nieuw hier
[ Voor 6% gewijzigd door Raphaelo op 06-06-2006 17:01 ]
originele signatures zijn top!