ik zoek een pc om te gamen
ik had het volgende in gedachten
atlon X-2 xp 3800 + voor 299
moederbord ( Abit KN8 Ultra 95 , Abit KN8 SLI 99)
1 gig hyper-x memory 99
xfx 7600 gt xxx videokaart 199
harddisk, Seagate Barracuda 7200 69 of Maxtor DiamondMax 10 65
coomax extreme power 430w 49
totaal= 810
Wou het kopen bij alternate
Hoewel ik de processor els wel andere goedkoper zag wil het alles wel bij 1 winkel kopen weet iemand anders mis eventueel nog een leuk adresje in omgeving rotterdam
nou ik had vooral een vraag betreft het moederbord wat is nou beter sli - of ultra?
En weet iemand misscien nog ander moederbord die x-2 processoren ondersteunen die goed is voor een leuke prijs.
En over de hardeschijf, maakt het veel of die reactie tijd van die seagate 11 ms en die maxtor 8 ms is merk je dat veel? Had gehoord dat maxtor snel kapot gaat dus werd me verteld dat seagate beter is klop dat ?
moeten dit systeem de nieuwste games kunnen draaien ?
ik had het volgende in gedachten
atlon X-2 xp 3800 + voor 299
moederbord ( Abit KN8 Ultra 95 , Abit KN8 SLI 99)
1 gig hyper-x memory 99
xfx 7600 gt xxx videokaart 199
harddisk, Seagate Barracuda 7200 69 of Maxtor DiamondMax 10 65
coomax extreme power 430w 49
totaal= 810
Wou het kopen bij alternate
Hoewel ik de processor els wel andere goedkoper zag wil het alles wel bij 1 winkel kopen weet iemand anders mis eventueel nog een leuk adresje in omgeving rotterdam
nou ik had vooral een vraag betreft het moederbord wat is nou beter sli - of ultra?
En weet iemand misscien nog ander moederbord die x-2 processoren ondersteunen die goed is voor een leuke prijs.
En over de hardeschijf, maakt het veel of die reactie tijd van die seagate 11 ms en die maxtor 8 ms is merk je dat veel? Had gehoord dat maxtor snel kapot gaat dus werd me verteld dat seagate beter is klop dat ?
moeten dit systeem de nieuwste games kunnen draaien ?