Internethistorie écht leegmaken IE6 Windows XP HE

Pagina: 1
Acties:

• renskoenraadt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-01 09:39

renskoenraadt

Like No Other

Topicstarter
Tweakers,

Weten jullie misschien een manier om je 'internethistorie' echt leeg te maken? Daarmee bedoel ik het feit, dat wanneer ik bijvoorbeeld op www.mininova.org kom, ik mijn zoekopties van een half jaar geleden nog steeds zie staan, ondanks dat mijn pc al een aantal malen opnieuw geinstalleerd is (Niet daarvoor overigens :Y) ) Dit is tevens het geval bij GoT, waar ik ooit mijn gebruikersnaam verkeerd heb ingevoerd, en deze niet weg te halen is :?

Thanks

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

renskoenraadt schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 15:54:
Tweakers,

Weten jullie misschien een manier om je 'internethistorie' echt leeg te maken? Daarmee bedoel ik het feit, dat wanneer ik bijvoorbeeld op www.mininova.org kom, ik mijn zoekopties van een half jaar geleden nog steeds zie staan, ondanks dat mijn pc al een aantal malen opnieuw geinstalleerd is (Niet daarvoor overigens :Y) ) Dit is tevens het geval bij GoT, waar ik ooit mijn gebruikersnaam verkeerd heb ingevoerd, en deze niet weg te halen is :?

Thanks
Ik kan me niet voorstellen dat dat zo is eigenlijk, al helemaal niet nadat je opnieuw hebt geinstalleerd. Heb je dit daadwerkelijk ook met een format gedaan? Heb je al je cookies verwijderd?

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Extra -> Internet opties -> Tabblad Inhoud -> Auto aanvullen knopje -> Formulieren wissen

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

Topicstarter
Jep, ik het al verschillende malen de cookies verwijderd, dat is het gekke, ik snap er zelf ook echt helemaal niks van :? zal wel ff een screenshot maken en uploaden, dan kan je t zien...

Afbeeldingslocatie: http://img460.imageshack.us/img460/825/cookies9zc.jpg

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

Topicstarter
Roblll, twerkt niet, nog steeds krijg ik exact t zelfde beeld als hierboven, dat ik welke letter ik ook intik een lijstje met voorgaande searches krijg

• j86
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-08-2024

j86

Een van de zoekopties die uitklapt selecteren (de muis erop houden dus), en dan op Delete duwen. Zo werkte het bij mij iig, toen ik nog niet wist dat het ook via internet-opties kon :P

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

Topicstarter
Edit: Volgens mij komt dit alleen voor bij mininova, hebben die miss een vage manier van opslaan oid? de rest van de sites waar ik searches pleeg hebben de cookies wél verwijderd...hoe gek...

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
renskoenraadt schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 17:27:
Roblll, twerkt niet, nog steeds krijg ik exact t zelfde beeld als hierboven, dat ik welke letter ik ook intik een lijstje met voorgaande searches krijg
Dat moet werken hoor... Wat doe je precies dan?

Edit: 8)7
Mininova gebruikt een stuk AJAX snuggere :P
Geen wonder dat je die niet kunt wissen. Het is een service die ze je bieden ;)
Ik heb er nog nooit gezocht en kom er alerlei vage dingen in tegen die ik zowieso niet zou zoeken. Wat ze doen is met wat javascript de meestgezochte keywords in een "nep" autocomplete form zetten.

Net als dit bijvoorbeeld: http://www.google.com/webhp?complete=1

[ Voor 45% gewijzigd door RobIII op 06-06-2006 17:38 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Over mij

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

Topicstarter
Aha, kijk, lekker feature is dat, haha...tik je es een keer iets verkeerd in, laten ze t lekker staan...maaargoed, dan komen we alsnog op dezelfde vraag...kun je dat uitschakelen?

thanks anyway

Edit: Gek, google.nl doet dit bij mij dan weer niet, daar kan ik iedere letter intikken en krijg ik geen enkele suggestie :) vaag :Y)

[ Voor 26% gewijzigd door renskoenraadt op 06-06-2006 17:39 ]

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Dan zul je die site even moeten doorspitten of je dat ergens kunt instellen in je "preferences" ofzo, als het uberhaupt al kan.

Over mij

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

Topicstarter
Ja, idd, heb al zitten kijken op de site, maar kon niks vinden...hahah, naja, thanks iig voor de info, ik kijk er vanavond nog wel ff naar

thanks roblll :Y)
Pagina: 1