Mijn broertje (11 jaar) heeft van zijn spaarcenten Sims 2 gekocht. Nu zijn er alleen 2 problemen :
- De pc die hij op zijn kamer heeft staan bevat geen dvd speler:/
- De specs van die pc zijn te laag om Sims fatsoenlijk te spelen
Duidelijk is dat dit goede invloed had op het humeur van mijn broertje en de hartslag van mijn ouders
Dus is besloten om de kast van die pc maar te vervangen. Nu heb ik als familie compu neurd dus 250€ budget gekregen
, met het verzoek om dat op te lossen.
Aangezien muis, toetsenbord en monitor voorhanden zijn heeft pa liever een eigengebouwde kast, dan een budget compu met het resultaat dat hij alle zut dubbel heeft.
De PC is bedoeld voor volgende doeleinden en vereisten:
- Spelen van Sims 2 en een aantal andere simpele spellen.
- Internet en MSN
- Tekstverwerken
- Upgradebaar zijn, verwacht wel dat hij "harder" gaat gamen zodra hij op de middelbare school zit
Aan onderdelen heb ik op dit moment alleen een 160gb Maxtor sata Hd liggen en een ATI X300 SE vga.
Wat kunnen jullie aanraden om samen te voegen tot een leuke budget pc?
- De pc die hij op zijn kamer heeft staan bevat geen dvd speler:/
- De specs van die pc zijn te laag om Sims fatsoenlijk te spelen
Duidelijk is dat dit goede invloed had op het humeur van mijn broertje en de hartslag van mijn ouders
Aangezien muis, toetsenbord en monitor voorhanden zijn heeft pa liever een eigengebouwde kast, dan een budget compu met het resultaat dat hij alle zut dubbel heeft.
De PC is bedoeld voor volgende doeleinden en vereisten:
- Spelen van Sims 2 en een aantal andere simpele spellen.
- Internet en MSN
- Tekstverwerken
- Upgradebaar zijn, verwacht wel dat hij "harder" gaat gamen zodra hij op de middelbare school zit
Aan onderdelen heb ik op dit moment alleen een 160gb Maxtor sata Hd liggen en een ATI X300 SE vga.
Wat kunnen jullie aanraden om samen te voegen tot een leuke budget pc?