[Range expander] Moet ik dit doen?

Pagina: 1
Acties:

• DaFreakhead
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:42
Wij hebben een USR draadloze modem/router in huis staan, en nu wil ik het bereik van dit apparaat vergroten. Er zit al een grotere antenne op, maar dit is nog steeds niet toereikend. Er zal dus een range expander moeten komen.
Ik heb even zitten kijken hier op GoT, maar zie dat veel mensen problemen hebben met de Linksys WRE54G, en ook met de Philips SNR6500, en dit zijn de apparaten waar ik naar aan het kijken ben. Zijn er ook mensen die goede ervaringen hebben met één van deze producten (makkelijk in te stellen/geen wegvallende verbinding, beveiliging etc.), zodat ik een weloverwogen keuze kan maken?

Verwijderd

Zou niet zo snel een range expander nemen. Die van Linksys is sowieso echt niet compatible met die USR van jou. Ik zou eerder voor de optie AP gaan (Access Point). Koop een WAP54G en voer hem een beetje op met alternatieve firmware. Die wappies kosten tegenwoordig geen drol meer (50 euri). Op moment dat ik dit typ zit ik op zolder 3 hoog en zit ik remote ingebeld naar mijn eigen huis, ook met een opgevoerde WAP54G, werkt perfect

• DaFreakhead
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:42
Verwijderd schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 23:48:
Zou niet zo snel een range expander nemen. Die van Linksys is sowieso echt niet compatible met die USR van jou. Ik zou eerder voor de optie AP gaan (Access Point). Koop een WAP54G en voer hem een beetje op met alternatieve firmware. Die wappies kosten tegenwoordig geen drol meer (50 euri). Op moment dat ik dit typ zit ik op zolder 3 hoog en zit ik remote ingebeld naar mijn eigen huis, ook met een opgevoerde WAP54G, werkt perfect
Ik kan dus beter nog een draadloos router kopen, en deze dan als repeater/expander gebruiken?