Toon posts:

Ipod 60Gb wordt niet herkend

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste vrienden,

heb alle topics al doorgelezen maar niet precies gevonden wat ik bedoel..

Heb een Ipod 60 Gb versie 1.2 met Windows structuur die ik aan wil sluiten op mijn net nieuwe Edimax USB 2.0 PCI Card - 4 Port - EU-CV4P die ik heb besteld en gisteren heb ingebouwd.

Nadat ik de install cd erin gooi dan vraagt ie op een gegeven moment om de Ipod aan te sluiten zodat er gekeken kan worden of het noodzakelijk is om de Ipod te formateren. Wanneer ik de Ipod aansluit loopt echter het install programma vast.. het blauwe balkje blijft niet lopen... Bij het loskoppelen van de Ipod gaat ie wel weer verder!! Hij vind mn Ipod dus niet lijkt me..

Heb ook al geprobeerd om de Ipod Updater te draaien maar krijg dan de foutmelding dat de aangesloten Ipod versie niet wordt ondersteund :(

En nu??

Iemand suggesties/idee???

Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Qips
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:36
Al een andere USB-poort geprobeerd? Eventueel niet op je nieuwe kaart maar gewoon onboard. Anders kan je nog proberen of de iPod wel werkt bij iemand anders die al een iPod heeft. Dan zou je hem daar ook kunnen formatteren, als dat nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mr.Qips schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 12:38:
Al een andere USB-poort geprobeerd? Eventueel niet op je nieuwe kaart maar gewoon onboard. Anders kan je nog proberen of de iPod wel werkt bij iemand anders die al een iPod heeft. Dan zou je hem daar ook kunnen formatteren, als dat nodig is.
Tja heb alleen oude 1.1 poorten verder nog erop zitten...dat werkte bij voorbaat al niet, die liepen op hetzelfde moment vast als nu bij die 2.0....dacht dus ook dat het daar aan lag, maar niet dus...met 2.0 krijg ik hetzelfde probleem...

Maar je denkt dus dat het te maken heeft met het feit dat ie nog geformateerd moet worden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Qips
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:36
Nou het zou zo moeten zijn dat als je de iPod rechtstreeks uit de doos aansluit, zonder hem ooit gebruikt te hebben ofzo, hij herkend wordt als harde schijf. Eerst zo'n *ping* als je hem aansluit, dan 'Apple Co. iPod gevonden' en dan 'Herkend als schijfstation' en dan zou je hem onder Deze Computer moeten kunnen vinden. Je kan er dan nog geen muziek op zetten, maar daar is iTunes dan voor.

In jouw geval zeg jij dat de computer helemaal niks doet als je de iPod aansluit. Dat is niet goed, maar hoeft niet persee aan je iPod te liggen. Daarom moet je hem nog even testen bij een vriend ofzo. Doet 'ie het daar ook niet dan moet je hem terugbrengen naar de winkel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-09 16:56

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mr.Qips schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 12:48:
Nou het zou zo moeten zijn dat als je de iPod rechtstreeks uit de doos aansluit, zonder hem ooit gebruikt te hebben ofzo, hij herkend wordt als harde schijf. Eerst zo'n *ping* als je hem aansluit, dan 'Apple Co. iPod gevonden' en dan 'Herkend als schijfstation' en dan zou je hem onder Deze Computer moeten kunnen vinden. Je kan er dan nog geen muziek op zetten, maar daar is iTunes dan voor.

In jouw geval zeg jij dat de computer helemaal niks doet als je de iPod aansluit. Dat is niet goed, maar hoeft niet persee aan je iPod te liggen. Daarom moet je hem nog even testen bij een vriend ofzo. Doet 'ie het daar ook niet dan moet je hem terugbrengen naar de winkel...
Hij komt dus niet rechtstreeks uit de doos...een vriendin heeft er ooit al wat muziek opgezet... het is idd zo dat windows geen pop up geeft als ik hem aansluit, wel kon ik hem de vorige terugvinden als HD... Ik zal eens kijken of ie dat vanavond weer doet en of ik hem dan vanaf daar kan formatteren...
Pagina: 1