Situatie :
Na problemen te hebben gehad met de Broadcom kaart, die inmiddels zinj opgelost, heb ik nu problemen met de Intel 82801 drivers voor Sata Raid/Ahci. Ik heb op de website gekeken van microsoft, en de stappen gevolgt die zijn aangeven 1. Dit werkte niet. Toen ben ik naar de website van Intel2 gegaan, zij geven een oplossing aan die ik ook niet aan de praat krijg. Iets met de inf file. Momenteel loopt het vast op de volgende foutmelding.
Als jullie me verder zouden kunnen helpen graag, ik ben een beetje ten einde raad en sta op het punt om RIS te laten varen en verder te gaan met Ghost.
1 Microsoft Tech hulp
2 Intel Help
- SBS2003 Premium Edition + Ris installatie
- Dell Optiplex SX280 (10x)
- Dell Optiplex GX270 (8x) (deze zijn voor het probleem buiten beschouwingen gelaten maar geven de zelfde foutmelding)
- Image van Harde schijf van SX280 met XP
Na problemen te hebben gehad met de Broadcom kaart, die inmiddels zinj opgelost, heb ik nu problemen met de Intel 82801 drivers voor Sata Raid/Ahci. Ik heb op de website gekeken van microsoft, en de stappen gevolgt die zijn aangeven 1. Dit werkte niet. Toen ben ik naar de website van Intel2 gegaan, zij geven een oplossing aan die ik ook niet aan de praat krijg. Iets met de inf file. Momenteel loopt het vast op de volgende foutmelding.
De map structuur is als volgtDe vermelding
Intel(R) 82801 GR Sata ACHI Controller
In het script voor een installatie zonder toezicht is niet aanwezig.
Setup kan niet doorgaan.
Druk op een toets om het installatieprogramma af te sluiten.
Ik heb de inf bestanden gecontroleerd en ook de textsetup.oem maar kom niet echt veel verder.- i386
- - Templates (bevat riprep.sif)
- - Mirror 1 (installatie )
- - $oem$
- - - $1
- - - - Drivers
- - - - - Nic (bevat drivers voor Nic dit werkt goed)
- - - TEXTMODE ( bevat de drivers van intel iaahci.cat, iaahci.inf, iastor.cat, iastor.inf, iaStor.sys & TXTSETUP.OEM)
Als jullie me verder zouden kunnen helpen graag, ik ben een beetje ten einde raad en sta op het punt om RIS te laten varen en verder te gaan met Ghost.
1 Microsoft Tech hulp
2 Intel Help