troll ? (ok ik was een beetje provocerend maar een troll)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• player-x
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-10 14:39

player-x

Disruptive by design

Topicstarter
nieuws: Stille Gigabyte GeForce 7600 GT-videokaart getest

Ok' ik was een beetje provocerend maar een troll ?
ik word wel eens een beetje moe van mensen die dingen schijven zonder de moeite te nemen van het artikel te lezen
Dan komt er zo iets van klok en klepel bij mij op O-)

[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:53

botoo

💀 too old to die young

Ook al kan ik je ongenoegen prima begrijpen, een 'beetje' :o provocerend is het idd wel en dan loop je een behoorlijk risico om daar op afgerekend te worden.

Simpelste oplossing zou een klein beetje editten zijn?

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• player-x

player-x

Disruptive by design

Topicstarter
heb hem een beetje aan gepast maar hij staat weer op min een niet dat ik het zo erg vind dat een post van mij op min een staat alleen gaan een hoop mensen hier van een verkeerde werking van de kaart uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bszz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:01
Playerx,

hoewel je erg stellig bent in je overtuiging zou ik je willen uitnodigen om het artikeltje van Tomshardware toch nog eens te lezen, en niet alleen maar de plaatjes te bekijken. In het artikeltje staat namelijk een plaatje waaruit jouw gelijk zou moeten blijken, maar de tekst bij het plaatje vermeld toch duidelijk dat het convectieprincipe verantwoordelijk is voor het koelen van de onderkant van de videokaart.

Ja, Tomshardware begint met een stukje over de airflow zoals die normaal gesproken wordt gegenereerd in een computer d.m.v. een fan. Let wel: in deze airflow wordt de onderkant van de videokaart niet gekoeld! Vervolgens volgt een uitleg waarin het convectieprincipe dit voor zijn rekening neemt.

Ja, ook ik kan me vergissen. Ik zou zeggen: neem de tijd om dan rustig op normale toon uit te leggen waar ik mij vergis, in plaats van hoog van de toren blazend het risico te nemen dat je je zelf vergist.......(en belachelijk maakt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• player-x

player-x

Disruptive by design

Topicstarter
Ik heb 4 jaar voor grenco gewerkt, en me zelf een paar jaartjes met overclocken bezig gehouden en heb in die tijd best wel wat over koelling op gepikt.

En zonder geforseerde lucht verplaatsing van de andere standaard fan's gaat dit kaartje een probleem hebben, dat is geen probleem ik meld het alleen dat de conclusie/werking die japs trekt niet helemaal klopt.

Maar of je het met me eens bent of niet kan je in een reactie op mijn post plegen ik ben alleen van meening dat hij geen troll waard is maar meschien zie ik dat verkeerd.

[ Voor 12% gewijzigd door player-x op 06-06-2006 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bszz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:01
In dat geval vergist TomsHardware zich....... Maar dat is heel wat anders dan het artikel niet goed gelezen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• player-x

player-x

Disruptive by design

Topicstarter
bszzz schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 15:46:
In dat geval vergist TomsHardware zich....... Maar dat is heel wat anders dan het artikel niet goed gelezen hebben.
We also learned that the choice of PC case will have a sizable bearing on the performance of a passively-cooled video card like the Silent-Pipe II. Specifically, with this card you'd want a case with no extra grilles for air movement, as topsy-turvy as that seems. The Silent-Pipe II works best when air is pulled from the back of the case to cool the card and is then expelled higher up after it passes the video card, without any extra unwanted turbulence.

Dat staat er toch ook in geloof ik.
En THG fouten maaken dat is nog nooit gebeurd 8)

[ Voor 5% gewijzigd door player-x op 06-06-2006 18:17 ]

Pagina: 1