Toon posts:

SBServer geheugen loopt op, en blijft oplopen.

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste,
Deze service loopt in enkele dagen op in het geheugengebruik, bvb ik start de server de maandag op,
geheugenverbruik start op 700mb, na een 7 dagen vebruik 1800 mb, kan me iemand exact vertellen wat hieraan te doen? Zie regel hiernoder, deze service vebruikt al het geheugen.
C:\Program Files\Microsoft SQL Server\MSSQL$SBSMONITORING\Binn\sqlservr.exe

Mvg
Tony

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2006 09:16 ]

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-02 20:39
SQL server niet op dynamische geheugenallocatie zetten ?

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk. Doet tegenwoordig iets in de metaal.

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:32

kraats

Ik rol

dit is volgens mij wel een goede oplossing: http://msmvps.com/blogs/bradley/archive/2005/02/04/34984.aspx
ik merkte wel wat rare probleempjes in het netwerk waar ik dit deed toen ik 'm van 1,6GB naar 100MB terug probeerde te zetten.. beetje zware serverbelasting, ofzo.. sowieso is 100MB misschien een beetje weinig. Begin met 300 ofzo.. dan loopt 'ie als het goed is niet meer op.

[ Voor 44% gewijzigd door kraats op 06-06-2006 09:22 ]

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Verwijderd

Topicstarter
kraats schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 09:20:
dit is volgens mij wel een goede oplossing: http://msmvps.com/blogs/bradley/archive/2005/02/04/34984.aspx
ik merkte wel wat rare probleempjes in het netwerk waar ik dit deed toen ik 'm van 1,6GB naar 100MB terug probeerde te zetten.. beetje zware serverbelasting, ofzo.. sowieso is 100MB misschien een beetje weinig. Begin met 300 ofzo.. dan loopt 'ie als het goed is niet meer op.
Ok enorm bedankt voor de tip! nu afwachten hoe alles verder verloopt!
Bedankt
Tony

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16:59

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Beste tonyv,

Wederom een topic in Professional Networking & Servers wat opgelost had kunnen worden door simpelweg google te raadplegen. Daarnaast is je topicstart weer verschrikkelijk sumier, en straalt er geen enkele eigen inzet van uit.. :|

Ik raad je aan om bij een volgend topic eerst wat eigen zoekwerk te verrichten en zelf op onderzoek te gaan voordat je je toevlucht zoekt op GoT.

En last, but not least:
Op GoT hoef je niet onder elk bericht je naam te zetten. Tweakers groeten elkaar per default ;)

Dit topic is gesloten.