Toon posts:

Office XP installeert zich vanzelf*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

op mijn werk heb ik de meeste pc's voorzien van OFFICE 2003. Nu is het vreemde dat als men een oude snelkoppelling van bij.Excel van het office pakket ervoor(XP) aanklikt, deze zich opnieuw installeerd. Waar haalt ie het vandaan?
Bij de installatie van office 2003 geef ik aan alles vorige versies verwijderen, maar toch kan hij office xp ergens vandaan halen. Vaak werkt dan de versie niet helemaal goed maar toch!?

bedankt alvast voor als er iemand weet hoe dit kan.
Groeten,

Verwijderd

de installatie bestanden staan op een locatie die de pc nog kan vinden (schijf of netwerk), verwijder dus ook die snelkoppelijngen.

Verwijderd

Topicstarter
ja, zoiets dacht ik wel.
Alleen het probleem is dat ik die oude snelkoppelingen kan verwijderen door iedereen langs te lopen.
Sommige zetten overal snelkoppelingen neer en dan zie ik ze over het hoofd. Ik kan me wel herinneren dat ik die office via een cdtower hebt geinstalleerd, waar er een image van office xp op staat, misschien als ik deze verwijder dat ie niet zo maar office er weer op knalt.

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
offtopic :|

Vaak werkt het beste een clean install, of in jouw geval image zonder office XP.

[ Voor 43% gewijzigd door Lustucru op 06-06-2006 09:58 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik bedoel niet een complete os image met xp eigenlijk.
Ik bedoel eigenlijk dat heel de cd van office xp op een virtuele cd tower staat.
De installatie bron is dus nog beschikbaar op het netwerk en aangezien deze daar van af is geinstalleerd kan het misschien zo zijn dat wanneer er een verkeerde snelkoppeling aangeklikt wordt deze installatiebron weer gebruikt wordt.
Ik neem aan dat als ik office 2003 installeer en aangeef dat alle vorige versies verwijderd moeten worden, heel xp verwijderd word en dat er niet complete offices-programma's nog op staan.