die twee screenshots 
Ik heb nu al zin in Unreal 2
Ik heb nu al zin in Unreal 2
"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
Zeker, als je die Tech-Movie gezien hebt, dan zal je er nog meer naar uit zien. Echt prachtig hoor, al die enorme speelvelden.
ik heb hem al een tijdje en het blijft me elke keer als ik hem zie steeds maar weer verbazen
"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
Ik wil niet flauw doen hoor, maar die tech-movie laat allemaal features zien die niet in het spel zelf worden verwerkt, heb je lekker veel aan dus. NOT! 
edit:
Typo
Typo
Verwijderd
Die Techmovie is te vinden op www.fileplanet.com , ik heb em ook.. echt om van te kwijlen man...:9~
edit:
Trouwens, hoe weet je dat deze pics niet gerenderd zijn... ik kan ook wel een mooi pre-rendered plaatje nemen en dr dan bijzetten dat het Unreal engine is heh.., maar het kan natuurlijk ook gewoon echt zijn heh...
Trouwens, hoe weet je dat deze pics niet gerenderd zijn... ik kan ook wel een mooi pre-rendered plaatje nemen en dr dan bijzetten dat het Unreal engine is heh.., maar het kan natuurlijk ook gewoon echt zijn heh...
input aubOp vrijdag 26 januari 2001 19:18 schreef JeanLucPicard het volgende:
Ik wil niet flauw doen hoor, maar die tech-movie laat allemaal features zien die niet in het spel zelf worden verwerkt, heb je lekker veel aan dus. NOT!
edit:
Typo
dit is beta en geen ehh..relase enzo blabla
Hebben we het over hetzelfde filmpje ? Die gezichtsanimaties komen er wel in hoor, evenals de enorme buitenomgevingen, waarvan je in vogelvlucht een indruk krijgt.Op vrijdag 26 januari 2001 19:18 schreef JeanLucPicard het volgende:
edit:
Typo
Pagina: 1