Beste mensen,
ik ga binnenkort overstappen op Vodafone met een nieuw umts toestel (N80). Echter, zit ik zojuist op de vodafone site te kijken en het lijkt allemaal een beetje vaag :
Vraag 1:
Vraag 2:
Vraag 3:
Hoe zit het precies als ik bijvoorbeeld tv wil gaan kijken ? Ik zag dat dit 50 cent per 10 min is, maar worden die 10 minuten dan ook van je 'belbundel' afgehaald ? Of word er dan gewoon 50 cent buiten je bundel berekend ?
ik ga binnenkort overstappen op Vodafone met een nieuw umts toestel (N80). Echter, zit ik zojuist op de vodafone site te kijken en het lijkt allemaal een beetje vaag :
Vraag 1:
In mijn ogen dus: als ik VOOR 1 sep. 2006 een 2 jarig abo afsluit, heb ik de komende 2 jaar gratis toegang tot de Vodafone live! sites en gratis emailabo ?Vodafone live! Voordeel
Nu Gratis* Onbeperkt surfen op Vodafone live! Sites en gratis e-mail abonnement
* Tot 1 september 2006 gratis gedurende hele contractperiode
Vraag 2:
zelfde verhaal ?Vodafone live! Internet Voordeel
Nu 3,00 euro en gratis vanaf Vodafone 35,00*
Vodafone live! Voordeel en tot 10 uur/10 MB surfen op het internet. Na 10 uur/10MB surfen op het internet betaal je eur 2,00 per MB.
Vraag 3:
Hoe zit het precies als ik bijvoorbeeld tv wil gaan kijken ? Ik zag dat dit 50 cent per 10 min is, maar worden die 10 minuten dan ook van je 'belbundel' afgehaald ? Of word er dan gewoon 50 cent buiten je bundel berekend ?