Toon posts:

Pc start niet op ::(

Pagina: 1
Acties:
  • 65 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hi mensen de volgende onderdelen heb ik gekregen:
Asus A8n-sli Se
AMD Athlon 64 3500+
Antec Sonata II
Ik heb alles aangesloten volgens het boekje maar pc startte ff op en daaarna viel ie weer uit :(
dus ik nog eens proberen aant zetten deedie niets meer.... :( als ik nou de pc aanzet is er alleen maar een soort "klik" te hore uit de voeding
is die nou kapot? of kunne er nog meerdere dingen hieraan kapot zijn gegaan?
plz laat wat eens horen

Verwijderd

Heb je er wel geheugen, HD, videokaart, dvd-speler, netspanning op aangesloten? :?

met deze info kunnen we dus niets

• Barre_Code
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-05 12:07
Haal het batterijtje eens uit je moederbord en plaats het er 10 minuten later weer in....

Grote kans dat er voor die tijd een andere CPU in het moederbord zat en hij zodoende die nu niet herkend.

Als hij hierna nogsteeds niets doet heb je je moederbord ge-electrocuteerd:+

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:24

PD2JK

ouwe meuk is leuk

plz laat wat eens horen
Allereerst, het is hier geen helpdesk.

Heb je al wat FAQ's doorgelezen? Dit is de belangrijkste in dit geval:
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Ik gok dat er kortsluiting in de voeding zit of het moederbord. Je hebt toch wel afstandbusjes (spacers) gebruikt? Het moederbord heb je dus niet regelrecht op de backplate geschroeft? (je ben niet de eerste hier) ;)

Toen waren beige computers heel gewoon.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:23
PMG Beleid

Lee die eerst eens door en probeer het een en ander wat in de troubleshooter wordt genoemd. Kom je er alsnog niet uit, open dan maar weer een nieuw topic maar vermeld dan wel wát je allemaal geprobeerd hebt en wat daarvan de uitkomst is, dan kunnen we je veel beter helpen :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.