Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Welke school cq opleiding is ok?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik woon in het Westland en ik heb net mijn eindexamen VMBO TL gedaan. Ik wil graag verder leren in de ICT. Ik ben wezen kijken bij het Albeda in Rotterdam en het Mondriaan in Delft. Zijn er mensen die mij hier iets meer over kunnen vertellen en of dit een goede keuze is, of zijn er betere opleidingen niet te ver bij mij vandaan. Ook zou ik graag willen horen van mensen die deze opleidingen gedaan hebben en wat voor werk ze nu doen. Ik denk dus een opleiding, medewerker ICT beheer (2 jaar) gevolgd door applicatie ontwikkelaar te volgen.

Grtz Paul

• blizt
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-09 13:11

blizt

Wannabe-geek

Na mijn VMBO TL ging ik naar ICT Beheerder (BOL4) op het Da Vinci College in Dordrecht... Bevalt niet héél erg slecht, maar goed is anders. Ik hoor vooral veel goeds over Breda, over het Albeda eigenlijk niets wat enigszins positief is... Mondriaan ken ik niet.

United we stand, and divided we fall

• Fire_Bird
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-11 16:08
Ik denk dat de meningen verschillen van scholen in de omgeving.
De een zal het goed hebben ervaren de andere niet.
Zelf heb ik MBO ICT (4) op het Alfa College gedaan in Groningen, wat ik verder hebt gehoord over de scholen in Nederland is dat het niet veel verschilt.
De school beviel mij niet super, maarja, je zit er tenslotte voor jezelf!

• descon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-11 22:20
Als je wat wil gaan bereiken zal je toch na het mbo een hbo opleiding moeten gaan doen.

De meningen per scholen zal toch verschillen, zelf ook aan het alfa in groningen gezeten, niet echt tevreden over, terwijl het toen redelijk goed stond aangeschreven bij de Hanze Hogeschool

• M@rijn
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-11 23:54
Ikzelf zit op het ROC Zeeland, en om nou te zeggen dat alles lekker loopt nee! 1 grote puinhoop eerlijk gezegd, en steeds als er iets fout gegaan is zeggen dat we zelf wat "zelfstandiger" moesten zijn, maar aan de andere kant houden ze zo'n beetje nog je handje vast .......