Toon posts:

[Asus M6Ne] toetsenbord & touchpad kapot

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag!

Er is mij iets naars overkomen, ik had mijn laptop even aan mijn moeder uitgeleent. Maar toen ik hem terughaalde kwam ik erachter dat het toetsenbord helemaal niet meer reageert, ook de Fn functies weigeren. Verder doet de touchpad ook helemaal niks meer. Met een usb toetsenbord en muis eraan werkt alles prima voor de rest. Het toetsenbord verschijnt ook niet meer in apparaatbeheer, de touchpad echter nog wel.

Ik heb al geprobeert het toetsenbord er even uit te halen, alles uit te blazen en er opnieuw in te stoppen... zonder resultaat.

Heeft iemand anders nog suggesties voor eenvoudige dingen die ik even kan proberen voordat ik een beroep op de garantie doe?

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Garantie claimen...
Voor de rest niet veel zelf gaan zitten freubelen, anders verspeel je misschien de garantie...

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-01 04:37
tip voor andere apparatuur: niet uitlenen aan je moeder :/ vraag eens wat ze er allemaal mee heeft gedaan :+ werkt ie wel tijdens post? (kun je in de bios komen?)

Verwijderd

driver van je toetsenbord verwijderen en terug laten herkennen?

Eerst kijken idd of je voorbij BIOS geraakt ZONDER extern toetsenbord. ALs dat niet het geval is --> warranty all the way

Verwijderd

Topicstarter
met zoeken naar nieuwe hardware ontdekt ie niks, maar het lijkt me ook geen driverprobleem aangezien ik niet eens in de bios kan komen, ook niet zonder extern toetsenbord.

ik ga sowieso maar even een garantieclaim doen

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-01 04:37
Verwijderd schreef op maandag 05 juni 2006 @ 23:32:
met zoeken naar nieuwe hardware ontdekt ie niks, maar het lijkt me ook geen driverprobleem aangezien ik niet eens in de bios kan komen, ook niet zonder extern toetsenbord.

ik ga sowieso maar even een garantieclaim doen
probeer anders even een livecd van linux ofzo om even te kijken of windows niet aan het kloten is ofzo :/

• Farmerwood
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Als je ook al niet in het bios kan komen is de kan eigenlijk 0 dat het aan windows ligt, want dat draait dan tenslotte nog niet. :P

Ik zou ook gewoon een garantieclaim doen bij Asus.

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

Tja vraag eerst eens aan je moeder voorzichtig of er niks overheen gegaan is, dat zou voor mij even de meest logische reden zijn dat je toetsenbord niet werkt.

Verder zou je idd moeten kijken of het aan je os ligt en als dat niet zo is je hardware laten controleren door je leverancier.

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1