Ik ben hier al wat topics over tegengekomen, meestal met terminal services of zonder antwoord. Het probleem is dus dat ik, als ik me aanmeld met remote desktop op de win2003 bak, hij naar verloop van tijd vastloopt, disconnect (ik kan als ik me in die tijd opnieuw wil aanmelden niet connecten). Dit duurt ongeveer een minuut of 2.
Vlak erna is te zien dat winlogon 50% cpu (dual core), en iets meer geheugen heeft verbruikt, en er zijn 12 tot 17 verbindingen bijgekomen in performance console (perfmon.exe, en dan 'total logon'.) Eerst had ik dit nog niet, en vraag me dan ook af hoe dit zo is gekomen, maar nog liever heb ik dat dat ik weer normaal op mijn server kan via remote desktop.
Lokaal heb ik, zoals te verwachten viel, nergens last van.
EDIT:
Hij blijft nu met aantal logons steken op 29 maar wel steeds vastlopen.
Plaatje van hoe het eruit ziet na een vastloper:
Vlak erna is te zien dat winlogon 50% cpu (dual core), en iets meer geheugen heeft verbruikt, en er zijn 12 tot 17 verbindingen bijgekomen in performance console (perfmon.exe, en dan 'total logon'.) Eerst had ik dit nog niet, en vraag me dan ook af hoe dit zo is gekomen, maar nog liever heb ik dat dat ik weer normaal op mijn server kan via remote desktop.
Lokaal heb ik, zoals te verwachten viel, nergens last van.
EDIT:
Hij blijft nu met aantal logons steken op 29 maar wel steeds vastlopen.
Plaatje van hoe het eruit ziet na een vastloper:

[ Voor 16% gewijzigd door dj_tjerk op 05-06-2006 20:23 ]