Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
#8: Tof, mooie scherpte en belichting
#9: ik zie er niet zo veel in,
#10: Mooie belichting weer! Had denk ik alleen het Ferrari logo scherp gehouden en de rest blurry dus. maar da's misschien weer te standaard ofzo
#11: heeft iemand z'n vingerafdruk op die velg geplaatst
Onder een steen geleefd dan maar ;-)
de 'enkele' ferrari 355 is een gewone coupé 'gewoon F355 dus of officieël F355 Berlinetta
en die 2 bij elkaar is de voorste (met luxaflex in de deuren) een 348 GTS en de achterste wel een F355 GTS (GTS is met uitneembaare hard-top
ik weet het details maar kon het niet laten
Bikemounts.nl op maar gemaakte houders voor bikeradars en fietscomputers
oeps,GoldenSample schreef op maandag 05 juni 2006 @ 20:07:
mooie fotos maar een opmerking over de auto's:
de 'enkele' ferrari 355 is een gewone coupé 'gewoon F355 dus of officieël F355 Berlinetta
en die 2 bij elkaar is de voorste (met luxaflex in de deuren) een 348 GTS en de achterste wel een F355 GTS (GTS is met uitneembaare hard-top)
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
|>
Die enkele 355 is volgens mij een GTS met een meegespoten dak!GoldenSample schreef op maandag 05 juni 2006 @ 20:07:
mooie fotos maar een opmerking over de auto's:
en die 2 bij elkaar is de voorste (met luxaflex in de deuren) een 348 GTS en de achterste wel een F355 GTS (GTS is met uitneembaare hard-top)
if computergames really affect us, we would be running around in dark rooms and eating magic pills.
#9 Vind ik niet echt geweldig. Misschien was 'ie beter geweest als je zoiets als #8 had gedaan, alleen dan van de koplampen.
#10 Zoals al gezegd was, de focus had op 'ferrari' moeten liggen, of het logo had volledig zichtbaar moeten zijn.
11# Opzich een goede foto, alleen wel vreemd dat je een Porsche ziet op een evenemt genaamd 'viva italia'.
MG1:

MG2:

MG3:

MG4:

MG5:

MG6:

MG7:

MG8:

MG9:

MG10:
Edit2: en weer heeft die gekke martijn gelijk
ik zeg niks meer
[ Voor 132% gewijzigd door ZandBak op 06-06-2006 02:33 ]
1337
Als jij dan even met de organisatie belt..... volgens mij gaat het om de foto's, niet om de inhoud van het evenement.ZandBak schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 02:20:
een porsche op viva italia, ik mis --> Pagani Zonda's, Ferrari Enzo
Edit:
Ook dat is niet de bedoeling: Minimaal 4 foto's, tot een max van 12. Eventueel mag je later de showcase nog uitbreiden met een aantal foto's, tot een serie van maximaal 24 stuks.ZandBak schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 02:20:
Edit: martijn heeft wel gelijk
maar gooi dit topic is helemaal vol met foto's
[ Voor 46% gewijzigd door MartijnGizmo op 06-06-2006 02:29 ]
Verwijderd
|>