Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Ik vraag me af of die rijdende auto foto's wel scherp zijn!
#8: Tof, mooie scherpte en belichting
#9: ik zie er niet zo veel in,
#10: Mooie belichting weer! Had denk ik alleen het Ferrari logo scherp gehouden en de rest blurry dus. maar da's misschien weer te standaard ofzo
#11: heeft iemand z'n vingerafdruk op die velg geplaatst
Mooi detail vind ik het licht wat half op die band zelf valt
#8: Tof, mooie scherpte en belichting
#9: ik zie er niet zo veel in,
#10: Mooie belichting weer! Had denk ik alleen het Ferrari logo scherp gehouden en de rest blurry dus. maar da's misschien weer te standaard ofzo
#11: heeft iemand z'n vingerafdruk op die velg geplaatst
Onder een steen geleefd dan maar ;-)
mooie fotos maar een opmerking over de auto's:
de 'enkele' ferrari 355 is een gewone coupé 'gewoon F355 dus of officieël F355 Berlinetta
en die 2 bij elkaar is de voorste (met luxaflex in de deuren) een 348 GTS en de achterste wel een F355 GTS (GTS is met uitneembaare hard-top
)
ik weet het details maar kon het niet laten
de 'enkele' ferrari 355 is een gewone coupé 'gewoon F355 dus of officieël F355 Berlinetta
en die 2 bij elkaar is de voorste (met luxaflex in de deuren) een 348 GTS en de achterste wel een F355 GTS (GTS is met uitneembaare hard-top
oeps,GoldenSample schreef op maandag 05 juni 2006 @ 20:07:
en die 2 bij elkaar is de voorste (met luxaflex in de deuren) een 348 GTS en de achterste wel een F355 GTS (GTS is met uitneembaare hard-top)
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Toch wel veel aan contrast, compo's soms wat recht toe rechtaan, maar verder goed, wel redelijk netjes. Niet echt wow, maar wel ok.
|>
Ziet er goed uit maistro!
Die enkele 355 is volgens mij een GTS met een meegespoten dak!GoldenSample schreef op maandag 05 juni 2006 @ 20:07:
en die 2 bij elkaar is de voorste (met luxaflex in de deuren) een 348 GTS en de achterste wel een F355 GTS (GTS is met uitneembaare hard-top)
ik vind zelf 9 erg vet, net zo'n abstract schilderij. lekker uniek vergeleken met de rest.
if computergames really affect us, we would be running around in dark rooms and eating magic pills.
Mijn favorieten: 1, 7 en 8. Veel contrast vind ik altijd wel lekker bij dit soort foto's.
#9 Vind ik niet echt geweldig. Misschien was 'ie beter geweest als je zoiets als #8 had gedaan, alleen dan van de koplampen.
#10 Zoals al gezegd was, de focus had op 'ferrari' moeten liggen, of het logo had volledig zichtbaar moeten zijn.
11# Opzich een goede foto, alleen wel vreemd dat je een Porsche ziet op een evenemt genaamd 'viva italia'.
#9 Vind ik niet echt geweldig. Misschien was 'ie beter geweest als je zoiets als #8 had gedaan, alleen dan van de koplampen.
#10 Zoals al gezegd was, de focus had op 'ferrari' moeten liggen, of het logo had volledig zichtbaar moeten zijn.
11# Opzich een goede foto, alleen wel vreemd dat je een Porsche ziet op een evenemt genaamd 'viva italia'.
En een paar van mijn foto's:
MG1:

MG2:

MG3:

MG4:

MG5:

MG6:

MG7:

MG8:

MG9:

MG10:
MG1:

MG2:

MG3:

MG4:

MG5:

MG6:

MG7:

MG8:

MG9:

MG10:

Edit: martijn heeft wel gelijk
Edit2: en weer heeft die gekke martijn gelijk
ik zeg niks meer
Edit2: en weer heeft die gekke martijn gelijk
ik zeg niks meer
[ Voor 132% gewijzigd door ZandBak op 06-06-2006 02:33 ]
1337
Als jij dan even met de organisatie belt..... volgens mij gaat het om de foto's, niet om de inhoud van het evenement.ZandBak schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 02:20:
een porsche op viva italia, ik mis --> Pagani Zonda's, Ferrari Enzo
Edit:
Ook dat is niet de bedoeling: Minimaal 4 foto's, tot een max van 12. Eventueel mag je later de showcase nog uitbreiden met een aantal foto's, tot een serie van maximaal 24 stuks.ZandBak schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 02:20:
Edit: martijn heeft wel gelijk
maar gooi dit topic is helemaal vol met foto's
[ Voor 46% gewijzigd door MartijnGizmo op 06-06-2006 02:29 ]
Verwijderd
Ik zou hier een testcase van gemaakt hebben i.p.v. een showcase. Idem voor de foto's van MartijnGizmo.
hmm, martijn, wazige sharpening heb je gebruikt, heel wazig, 't heeft beetje shadow/highlight oplicht effect.
|>
Pagina: 1