Hoi,
Ik heb een aantal home cinema-systemen beluisterd, maar wil ook graag jullie mening horen over de 2 waar ik nog niet tussen kan kiezen. Ik heb al een hard disk van Panasonic (DMR-EH55)
Systeem 1:
Receiver: Onkyo TX-SR603E
Floating Cameleon III luidsprekers
Cameleon Voice
Systeem 2:
Receiver: Cambridge Audio Azur 540r
Impulse Aria SE luidsprekers
Een nog nader te bepalen center speaker
Bij beide systemen komen er nog achterspeakers bij.
Het 1e systeem was in een winkel waar ook een film kon worden bekeken. Ik was erg onder de indruk van de hele set.
Het 2e systeem klonk ook mooi, maar hier kon ik alleen naar de muziek luisteren. Deze boxen gaan echter voor de helft van de prijs weg. Dus als ik de hele set koop kom ik uiteindelijk een paar honderd euro's goedkoper dan de 1e uit...
Graag hoor ik jullie mening!
Ik heb een aantal home cinema-systemen beluisterd, maar wil ook graag jullie mening horen over de 2 waar ik nog niet tussen kan kiezen. Ik heb al een hard disk van Panasonic (DMR-EH55)
Systeem 1:
Receiver: Onkyo TX-SR603E
Floating Cameleon III luidsprekers
Cameleon Voice
Systeem 2:
Receiver: Cambridge Audio Azur 540r
Impulse Aria SE luidsprekers
Een nog nader te bepalen center speaker
Bij beide systemen komen er nog achterspeakers bij.
Het 1e systeem was in een winkel waar ook een film kon worden bekeken. Ik was erg onder de indruk van de hele set.
Het 2e systeem klonk ook mooi, maar hier kon ik alleen naar de muziek luisteren. Deze boxen gaan echter voor de helft van de prijs weg. Dus als ik de hele set koop kom ik uiteindelijk een paar honderd euro's goedkoper dan de 1e uit...
Graag hoor ik jullie mening!