Toon posts:

keuze LCD Philips 42PF9831D / 42PF9830

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit te dubben tussen deze 2 modellen, de ene is full HD (1080P) de ander (nieuwe model) 9831 heeft weer ambilight surround, pixelplus 3 & clear LCD. De laatste vind ik zelf wel mooier, echter true HD is ook mooi.
Is de true HD echt een argument om voor de 9830 te kiezen ?
Gaarne jullie meningen / ervaringen in deze

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Ik vraag me af waar je nu die true HD (1080p) vandaan wil halen, voor zover ik weet is er alleen nog maar 1080i en zal dat ook nog wel even duren.

Verwijderd

Topicstarter
Is middels sateliet geen full HD 1080p signaal te krijgen?

• Symphony-X
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-02 13:40
De 9830 is een prachtige TV. De Ambilight 2 is erg mooi en de pixelplus 2 gebruik ik nooit; zet em altijd op movie plus (minder rare pixelbewegingen). Ik vind het design prachtig van de 9830, het is net een schilderij (dat kan geruisloos kan draaien, dankzij het gemotoriseerde voetje). Prachtig.

Maar ik kan me voorstellen dat pixelplus 3 weer een stapje beter is, dat zou een goede reden zijn niet voor de 9830 te gaan. De surround Ambilight lijkt me ook wel cool.

Bottomline; ik zou gaan voor degene die je het mooiste design vind hebben, qua specs onloopt het mekaar niet veel. Is er geen vriendinnetje die daar iets over te zeggen wil hebben :P ?

[ Voor 22% gewijzigd door Symphony-X op 05-06-2006 20:59 ]

" Play the violent strings of my symphony "