Toon posts:

2 tv's 1 sateliet-tuner, wel zappen op 2 tv''s?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Even een situatieschets:
Van de zomer gaan we verhuizen naar limburg, vanuit zuid-holland, dus de kabel zijn we kwijt en moeten over op de sateliet.
Nu krijg ik mijn eigen huis op het terein en vind ik het belachelijk om voor 1 iemand in 1 huis, voor 2 tv's 2 aparte tuners te kopen.
Want in mijn slaapkamer en in mijn woonkamer wil ik tv kunnen kijken, maar ook vanaf beide tv's kunnen zappen vanaf 1 tuner.

Zijn hier practische oplossingen voor? want kan me herrineren dat ik nog een draadloos systeem heb welke beeld en infrarood door stuurt, maar het beeldkwaliteit was vaak niet al te fijn.
Is er ook iets anders?

Verwijderd

Er is volgens mij op dit moment maar 1 decoder die dat zou kunnen, de PACE Twin tuner. Deze kan twee verschillende tv's voorzien van een signaal.
Hoe het werkt met zappen weet ik niet.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:38
Ik denk dat het wel mogelijk is, maar dan moet je rekening houden dat je niet en vanuit de huiskamer en vanuit de slaapkamer tegelijk een ander kanaal kan bekijken.
Als dit geen probleem is (wanneer je in je eentje daar woont), dan zou het gewoon moeten werken. Je moet alleen wel 2x een afstandsbediening hebben zodat je hem niet iedere keer mee hoeft te nemen van de eene kamer naar de andere.