Toon posts:

usb naar minijack converter

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey.
Ik weet niet of iemand mij kan helpen maar ik heb al op google etc gezocht maar kan niks vinden. Ik ben namelijk op zoek naar een verlengstukje (of hoe je het ook moet noemen) waar ik mijn usb koptelefoon in kan doen en waar dan vervolgens een gewone audio aansluiting aan het eind over houd.
Dus van usb naar z'n normale aansluiting met van die ringetjes. Ik ga namelijk vliegen en ik wil graag mijn koptelefoon in het vliegtuig gebruiken aangezien het een ontzettend goede is van logitech.
Weet iemand of dit bestaat?

• Edmund
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Van USB naar ringetjes. En daar je USB koptelefoon op aansluiten. Ow je bedoeld van ringetjes naar USB. Ringetjes? Ow mini jack (3.5 mm).

[ Voor 12% gewijzigd door Edmund op 05-06-2006 18:17 ]

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
bedoel je zoiets? of andersom
http://www.beslist.nl/com...3/Sitecom_(_CN-126_).html

[ Voor 88% gewijzigd door Kurios op 05-06-2006 18:20 ]

Verwijderd

Topicstarter
Edmund schreef op maandag 05 juni 2006 @ 18:15:
Van USB naar ringetjes. En daar je USB koptelefoon op aansluiten. Ow je bedoeld van ringetjes naar USB. Ringetjes? Ow jack.
Nee kijk zo:
Mijn koptelefoon heeft een USB aansluiting dus die wil ik dan in een USB ding schuiven en dan gaat ie naar normale aansluiting van boxen etc die je op je geluidskaart doet. Dus die ik dan gewoon op bijv. een mp3 speler kan aansluiten

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2006 18:19 ]

• powerflux
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:29

powerflux

Edit zich kapot@375fsb

hij wil de andere kant op. van usb naar minijack. en dat wordt heel lastig!

if computergames really affect us, we would be running around in dark rooms and eating magic pills.

• W1LL3M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-02 23:20

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

Bestaat niet, je kunt je USB-koptelefoon alleen op een computer gebruiken.

Verwijderd

Topicstarter
jammer. maar bedankt!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Bovendien is het geluid van de radio/films in een vliegtuig toch sowieso om te janken, dus veel verschil zal je toch niet gaan merken, ondanks de goede kwaliteit headset. :'(

Desktop: i5-14600K, 32GB DDR5-6000, RTX 5070 Ti; Laptop: MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512; Server: R9-7950X, 192GB DDR5-5600

Pagina: 1