2 LCD-schermen aansturen met video, powerpoint en afbeelding

Pagina: 1
Acties:

• Frankster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-07 09:48
Voor een vereniging ben ik op zoek naar een stukje software dat 2 LCD-schermen afzonderlijk aan kan sturen. Op zich is dit niet heel bijzonder, maar de software moet overweg kunnen met:

- Powerpoint
- Streaming video
- Afbeeldingen

En die drie moeten te timen zijn (dus bijvoorbeeld: ik wil altijd ieder heel uur 10 minuten lang de webstream van NOS-journaal, dan twee keer Powerpoint presentatie X, dan promotiefilmpje Y, vervolgens Powerpoint Y, dan Afbeeldingen 1,2,3 en 4 allemaal 10 seconden en dan als vulling voor de rest van het uur een loopje van Powerpoint Z om vervolgens weer van voren af aan te beginnen)

Bovendien zal dit systeem door meerdere, non-it'ers gebruikt moeten kunnen worden en gemakkelijk aan te passen moeten zijn. Oftewel: gebruiksvriendelijkheid is erg belangrijk.

Op het net heb ik al software gevonden als 'Scala MM200' en dergelijke, maar dit is veel te ingewikkeld! Heeft iemand op welke manier een dergelijk schema als hierboven wél makkelijk uit te voeren valt?

Beide LCD's zullen de Sony FWD-40LX1 worden. Een computer is hier nog niet voor, maar is geen probleem om aan te schaffen.

Een leven zonder feesten is als een verre reis zonder logement (Demokritos ca. 500 B.C.)
&Creative

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Dit lijkt me iets wat ze beter in Client Software Algemeen kunnen beantwoorden omdat het met Windows an sich niet zo heel veel te maken heeft - ik verplaats je topic nog eventjes :)

Windows Clients >> Client Software Algemeen

• Frankster
Ah! Dank voor de verplaatsing! Vroeg mezelf al af waar dit topic precies moest staan! Nu het op z'n plek is hoop ik dat ik een paar bruikbare replies krijg...

Een leven zonder feesten is als een verre reis zonder logement (Demokritos ca. 500 B.C.)
&Creative

• Frankster
Schopje? O-)

&Creative

• Frankster
Harder schopje? O-) Zit namelijk nog steeds met hetzelfde probleem... :? :? :?

&Creative