Toon posts:

Radeon 9800 Pro of GeForce 7300 LE

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi weer,

sorry dat ik hier mischien een topic voor open maar zeer weinig duidelijke resultaten @ google en GoT.
Mijn vraag, is de 7300 LE beter dan de Radeon 9800 Pro, ik ben redelijk newb op dat videokaart gebied en vroeg het me af.

De 7300 LE zegt bij aanwezig geheugen 512 mb , en 9800 Pro is geloof ik 128 mb.

:x bvd

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:27

Thandor

SilverStreak

Dit topic gaat dicht wegens gebrek aan inzet. Op GoT verwachten we dat je eerst zoekt vóódat je een topic opent.

Het bewijs dat je niet goed genoeg gezocht hebt is dat ik mb.v. Google deze review kon vinden. het klopt dat deze geschreven is in een taal die de meeste Nederlander niet zullen begrijpen maar dat maakt de afbeeldingen en de benchmark resultaten (die netjes in een grafiek staan) niet onduidelijker.
Over de ATi Radeon 9800 Pro hoef ik niet veel te zeggen, daar is werkelijk méér dan genoeg over te vinden. Een andere tip: Het aantal MB op de videokaart zegt niets over de prestaties van de videokaart.

Zie overigens Algemene gedragsregels (Netiquette) waarin staat dat je eerst zelf moet zoeken. Gezien het hier over videokaarten gaat hoorde dit topic overigens in VB en niet in OH ;)

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.