Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[tpl] Afsplitser ook topicstarter, toch afgesplitst bericht

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Wanneer user X een serie berichten afsplitst naar een nieuw topic, en dat nieuwe topic begint met een bericht door user X, staat er toch 'dit is afgesplitst, dus de topicstarter is niet gelijk aan de eerste post'.

Maar, bij bijvoorbeeld [rml]Het kleine-mismoderatietopic [ pilot][/rml] is dat wel het geval, en is de tekst een beetje verwarrend. Bijvoorbeeld alleen 'Dit topic is afgesplitst' zou meer op zijn plaats zijn, gezien het feit dat de users immers aan elkaar gelijk zijn :)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dit topic is afgesplitst vanuit een ander topic of gemerged; de topicstarter is daarom niet gelijk aan de topicstarter zoals vermeld in de topiclijst
De detector die hier zit weet niet of het om een gesplistst; of een gemerged topic gaat. Dat is de reden dat de melding generieker is; en dat is dus ook de reden dat je de melding (ogenschijnlijk incorrect) ook bij het genoemde topic ziet staan :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Dat de melding generiek is snap ik, maar is het icm kijken wie in het eerste bericht zit op template-niveau dit af te vangen? Dan zou het namelijk veranderd kunnen worden, wanneer de template devvers mijn mening over de verwarring delen :)

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 09:42

JHS

Splitting the thaum.

En anders zou er desnoods 'mogelijk niet gelijk aan' van gemaakt kunnen worden :) .

DM!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:28

crisp

Devver

Pixelated

Het probleem is dat de {message_is_firstmessage} variabele in React 1.9.3 niet altijd goed geset wordt bij merge- en splitacties, een probleem dat vziw in 1.9.4 is opgelost; de melding zou dan niet meer onterecht mogen verschijnen.

Intentionally left blank

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

ik heb i.d.d. aardig wat topics geprobeerd te slopen in 1.9.4 en deze melding heb ik (terecht) niet voorbij zien komen.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:28

crisp

Devver

Pixelated

bon, wachten dus tot 1.9.4 :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.