[XP] Hoe kan ik xp sp2 cd tje branden ?*

Pagina: 1
Acties:
  • 139 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• versace1
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-11-2025
hallo allemaal,

ik wil graag een xp sp2 cd-tje maken m.b.v. de How to : Slipstreamen SP2 en bootable maken.

[rml][ HOWTO] Windows XP Service Pack 2 slipstreamen[/rml]

maar ik zit vast bij het onderdeel : het branden van de image op cd.

ik moet dan namelijk in nero kiezen voor 'cd-rom opstartbaar' en dan kiezen voor de microsoft.img file.

maar tot mijn verbazing kan ik nergens in de 'opstart' cd-rom tab, in de nero wizard, kiezen voor 'imagebestand' zoals dat wordt aangegeven in de How to ?

in de How to gebruiken ze een andere nero versie.

ik heb zelf de laatste versie nero 6.6.1.4 (vind nero 7 namelijk te overdreven en erg commercieel)

wie weet hoe ik het sp2 opstart cd-tje met die zgn microsoft image file moet branden ?

:(

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:40
Ik begrijp uit je tekst dat je een wizard gebruikt. Misschien is het een idee om niet de wizard te gebruiken?

omniscale.nl

Verwijderd

Gebruik NLite , dan gaat alles vanzelf.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 juni 2006 @ 16:59:
Gebruik NLite , dan gaat alles vanzelf.
Behalve het branden wat hij dus wilt doen...

Je kunt als het goed is dat bestand gewoon "openen met" en dan je brandprogramma selecteren...

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-03 15:12

MeNTaL_TO

The future is not set

branden met dvddecrypter of 120% alcohol, maar makkelijker is idd niet de wizard gebruiken (is sowieso al waardeloos).

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• Jazekerrrrr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-03 14:06
heb je iso buster ook gedownload?

maar als je hem brand als image is ie ook meteen bootable. (correct me if i am wrong)

• versace1
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-11-2025
ik heb volgens de how to, sp2 gedownload en de xp cd gekopieerd.
dus er geen image van gemaakt.
of moet ik toch maar beter image van xp cd maken en die op een of andere manier samenvoegen met de sp2 download ? hoe doe ik dit dan ? ben helaas geen profesional op dit gebied.

ik zou heel graag willen weten hoe ik dit (goed) moet aanpakken .
misschien een stomme vraag, waarom moet ik dat kleine image bestandje hebben van de cd ?
zit daar soms de cd key of iets in verstopt ?

ik hoor heeeel graag van jullie.

• Jazekerrrrr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-03 14:06
nou hoe je de sp2 moet samenvoegen staat in die howto maar als je nlite gebruikt is idd wel een heel stuk handiger. dit is een link hoe het staat uitgelegt met nlite kun je ook meteen je key en de instellingen invoeren

http://www.techzine.nl/tu...ded-Windows-XP-CDDVD.html

en dat image bestandje van windows is om de cd bootable te maken

[ Voor 11% gewijzigd door Jazekerrrrr op 05-06-2006 17:27 ]

Pagina: 1