Toon posts:

Systeem prestaties onder de maat?

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een nieuwe computer gaan aanschaffen, omdat mijn huidge aan de trage kant is. Toch wil ik weten of er niet misschien een probleem is. Ik schaf zo-wie-zo een nieuw systeem aan, maar dit systeem gaat naar mijn ouders.

Specs;
  • AMD Athlon 2400+ @ 2000mhz (stock)
  • 2x 256mb = 512mb PC2100 Geheugen
  • MSI K7N2G Moederboard met de laatste drivers
  • Qtec 500W peakpower
  • 6800LE @ 12x1,6 (geen artifacts, als ik de 4 extra pipelines en 2 vertex shaders uitgeschakel, crasht mijn computer nog steeds) met de laatste Forceware drivers.
  • Clean install XP-Lite
In 3DMark05 crasht mijn computer steeds. Op willekeurige punten. Ik kan dan ook geen scores posten, maar ik heb even gekeken; de fps komen niet boven de 20 fps uit, met een gemiddelde van 3-8fps denk ik. Is mijn systeem écht zo slecht?

Kan het mijn voeding het zijn? Zoals gezegd valt mijn computer uit in 3dMark05, maar houdt wel 30min BF2 vol (langer speel ik niet echt achter elkaar).

Verwijderd

What about 3dmark03 of 3dmark01, doen die het wel? Ik hoor wel van meer mensen dat 3dmark06 soepel verloopt maar 3dmark05 weer niet. En btw; zo erg is het toch niet dat 3dmark05 het niet doet :P

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:40

Thandor

SilverStreak

CSL policy
Vragen over problemen horen hier niet thuis alsmede vragen en/of discussies over een bepaald hardware onderdeel, daar zijn de andere fora voor.
Ik adviseer jouw om Hangen en Opstartproblemen troubleshooter goed door te lezen.
Over jouw suggestie van de voeding: Zie bovenstaande troubleshoot en Welke voeding heb ik nodig? Deel 14 :)

Omdat wij nu niet aankunnen wijzen wat exact het probleem is gooi ik het topic op slot. Neem dus die troubleshooter in acht vóórdat je een nieuw topic opent. In die PC van jouw zitten veel onderdelen die min of meer overbodig zijn voor een basale werking van de PC. Haal die onderdelen eruit en test alles goed.

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.