Toon posts:

flash player problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg telkens deze melding:
Alternate HTML content should be placed here.This content requires the Macromedia Flash Player.Get Flash

Heb al heel wat keer geinstalleerd en dat geeft ie ook gewoon aan, want het logo verschijnt en dat betekend dat ie binnen is. Ondanks dat ie geinstalleerd is krijg ik telkens deze melding en start hij het dus niet. Kan iemand mij helpen met dit probleem.

• SWINX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-06 23:18
niet echt een webdesign/scripting probleem, maargoed.
Welke browser gebruik je?

Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt

Verwijderd

Topicstarter
oh sorry verkeerde topic dan maar ik gebruik internet explorer.
Heb net firefox geinstalleerd daar werkt ie wel maar vind t vreemd dat ie t met ie6 niet doet

• Rowanov
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Rowanov

Kop eens wat anders...

Het zou natuurlijk ook aan de site kunnen liggen die je bezoekt, maar zonder zulk soort informatie en uitgebreidere beschrijving gaat het niet werken.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Dit probleem is geen webdesign probleem, dus een klein tikje richting: Client Software Algemeen

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Ye Greate'96
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-08-2021
Bij flash problemen op m'n werk draai ik altijd http://download.macromedi...ninstall_flash_player.exe

wat flash verwijderd, ga vervolgens naar www.telegraaf.nl bijv. en dan wordt er gevraagd of je flash wilt installeren. Dan staat 't er opnieuw op en heb je waarschijnlijk geen probleem meer

Verwijderd

Topicstarter
ok tnx voor de snelle reacties. topic kan dicht
Pagina: 1