Mijn orb past niet op ijn mainboard

Pagina: 1
Acties:

• Skippy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-12-2023

Skippy

Down Under

Topicstarter
Ik heb een crome orb gekocht en hij past niet op mijn abit bord ik heb een amd tb 1Gh en een abit Kt7 raid bord en er zitten een stel elco's in de weg iemand een idee ik kan ze niet om buigen want ze zitten strak op mijn main board ;(

- = [ en ik huppel weer verder ] = -

• Black_Adder
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-08-2025
pak een vijl en begin te vijlen net zolang tot ie wel past.... niet als ie erop zit natuurlijk (ownee hij past niet >:) )

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06 23:18
Het wordt het meest mooi, als je gewoon met een ijzerzaag, er een hoek uitzaagt. Qua koeling maakt het niet zo veel uit. Voor mijn ABIT BP6 moest ik mijn Golden Orb's ook aanpassen. Een heb ik een uur op zitten vijlen, en de andere heb ik in twee minuten gezaagd. En die is nog het mooist ook, en op je mobo zie je er toch niets van.

Voor het resultaat :
www.angelfire.com/nc/anaalplug/Madeline.jpg
www.angelfire.com/nc/anaalplug/Madeline1.jpg

//Tiepvauwd, sh*t nog een......hehe eindelijk goed, en dat in wel 6 keer :(

• Skippy

Skippy

Down Under

Topicstarter
ik weet niet hoor maar die links doen niks en nog wat ik zit op mijn werk en het is voor een klant dus zagen is geen optie :?

Verwijderd

De in de weg zittende condensatoren voorzichtig wegbuigen?

• Skippy

Skippy

Down Under

Topicstarter
Lukt niet wwant ze sitten bij een abit bordt strak er op en los solderen gaat ook wat moeilijk met multiple main board

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Gewoon ff een andere koeler halen en bij die klant op de rekening zetten :)

Alle proemn in n drek

Verwijderd

En geef die orb aan mij:)

Verwijderd

Past makkelijk, je moet hem gewoon wat schuin maken :)

Verwijderd

Of je douwt de condensators aan de kant..(geen probleem!!) of en dat is wat meer werk, maar zeker veiliger voor condensen..zagen.. je zet de koeler erop en tekent met een benzine stift een streep op je koeler wat er af moet, en dan zagen
een kameraad van me heeft het zo gedaan (ik koos voor easy way..condensators buigen dus) en het ging vrij simpel zei ie
Pagina: 1