Toon posts:

(game) PC tot ¤650 take 2

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik weet dat het niet hoort nadat je topic gesloten is meteen en nieuwe te openen.
al de links naar de tweakers site begrijp ik wel maar ze geven niet direct antwoord op mijn vragen.
daarom (ik blijf proberen omdat ik geen goede reden zag waarom mijn andere topic gesloten werd)
geef ik voor de laatste kaar mijn samenstelling aan jullie en heb ik de volgende vragen:
1. is de voeding in de behuizong ok of niet?
2. Is het moederbord goed?? ik wil sowieso op het moederbord hebben: LAN, DDR, S-ATA, 6-8 kanaals geluid, socket 939, en natuurlijk redelijk goed en snel.
3. Zet Azerty de systemen zo mooi in elkaar dat het €40 waard is? of kan ik het beter zelf doen.
4. heb ik geen fout gemaakt en past alles bij elkaar?

hier is de confuguratie ik hoop dat het er netjes uit ziet:
Budget €650,- graag krijg ik suggesties.

Hardeschijf
Maxtor DiamondMax 10, 250 GB, 7200 rpm, 16 MB, Serial ATA300
€ 75,35

Processor
AMD Athlon 64 Venice, 3200+, Socket 939, OEM
€ 105,90

CPU koeler
Arctic Freezer 64 Pro
€ 15,28

DVD brander
NEC ND-4571, ATAPI/E-IDE, Zwart, OEM
€ 35,84

moederbord
Asus A8NE-FM
€ 50,01

Behuizing incl Voeding van 350 watt
Antec SLK2650BQE, Zwart
€ 42,81

Fan
Cooler Master TLF-S82-EB, 80 x 80 x 25 mm
€ 4,20

Grafische Kaart
Sparkle Geforce 7600 GT, 256 MB, DDR3, PCI Express x16
€ 171,18

Geheugen
TwinMos Memory, 1024 MB, DDR, PC3200, 400 MHz, 2 x
€ 81,85

Assamblage(deze kan veranderen in €40 omdat windows er dan bij zit)
Azerty Montage volledig systeem, 1 jaar, Nee
€ 20,00

Diskdrive
OEM 3,5 diskettestation, Zwart
€ 7,56

Audio
Ozaki C-Mouth CM699, Zwart
€ 13,13
Muis(toetsenboord heb ik al)
Sweex USB Optical Scroll Mouse, Zilver, OEM
€ 4,28

Totaal: € 627.38
misschien dat hier nog een Cdrom speler bij komt om alles lekker snel te lezen en die dingen kosten maar iets van €20

alvast bedankt voor de tips

Verwijderd

Topicstarter
voor ik het vergeet alle prijzen zijn van
www.azerty.nl

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
1. Zie het voedingen topic in OH.
2. Reviews lezen?
3. Als je het kunt, kun je het natuurlijk beter zelf doen, bespaard weer 40 euro.
4. Volgens mij past alles, maar dat kun je zelf ook best zien toch? Kijken of het geheugen compatible is, juist socket moederboard en proc, ed.

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-01 12:48

Steffy

Ayreonaut

Valt weinig op aan te merken, alleen die cdrom drive van 20 tientjes bedoel je een DVD speler mee hoop ik? een cdrom drive heb je tegenwoordig helemaal niks meer aan namelijk. Verder valt het mij mee dat je dit nog in elkaar kunt zetten voor dat geld.

Oh ja, zelf in elkaar zetten, dat kan bijna niet mis gaan tenzij je stekeblind bent :+

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:12

Thandor

SilverStreak

Over de voeding: Welke voeding heb ik nodig? Deel 14
Over het moederbord: Zie de link naar de PMG FAQ met 'Welke moet ik nemen?' in de sluitmessage van het vorige topic
Over het bouwen van de PC: Dat moet je helemaal zelf weten. Ik kan niet in mijn glazen bol zien of jij binnen 30 minuten die PC kan bouwen of na een dag nog niet weet op welke manier de processor in het socket moet. Het enige wat ik kan zeggen is: Als je het zelf kunt bouwen kun je het zelf bouwen :)

Of alles bijelkaar past: Bekijk of de connectoren compatible zijn. Bekijk op de productpagina's van de fabrikanten. Zoek m.b.v. de search naar productnamen en kijk of er veel probleem topics tevoorschijn komen. (En bekijk dan waardoor dat probleem kwam en of het in jouw geval een relevante factor is om een product wel of niet te kiezen)

Ik kan nu niets anders doen dan dit topic weer op slot gooien. De FAQ's zijn duidelijk en de drempel gaat iets hoger liggen waardoor 'boodschappen-lijst' topics (met zoekvragen) niet meer aan de orde zijn.

Overigens weet je dat het niet de bedoeling is om een nieuw topic te starten en tóch doe je het. Dat is niet de mentaliteit die we op Got verwachten.
Normalitair zou men een mail sturen naar de desbetreffende moderator.

[ Voor 9% gewijzigd door Thandor op 05-06-2006 15:09 ]

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.