Hm, de kabel zat goed vast dus dat was het niet. Ik heb 'm een paar uur uit laten staan en daarna weer opgestart (afkoelen), maar alles was nog precies hetzelfde. Vervolgens de kast opengetrokken, kaart uit het AGP-slot gehaald, ventilator bekeken, zag er allemaal okay uit, kaart er weer in geduwd, computer opgestart en...
nu lijkt alles weer goed!!!
Het kan niet het afkoelen zijn geweest, want ik had 'm al een paar uur uit laten staan. En tussen de laatste foute opstart en de hertstart met de kaart opnieuw ering geklikt zat hoogstens een half uurtje...
Wat me wel opviel was dat de meeste icoontjes op het bureablad er alsnog verrot uitzagen, maar door ze opnieuw te linken ging dat bij de meeste weg. Uiteindelijk heb ik met TweakUI alle icons 'gerebuiled'. Alles lijkt nu weer in orde... Het ENIGE wat nog NIET in orde is, is een zwart scherm wat ik een seconde of zo te zien krijg na het tijdens het opstarten annuleren van schijfcontrole (dat moet ik nog ff laten doen, maar ik annuleer hem nu nog ff): ik zie dan heel kort een zwart scherm met 'artifacts' maar daarna wordt alles gewoon zwart en de rest is ook okay.
Nu ik dit type is alles nog steeds in orde. Maar ik denk dat ik maar ff een zwaar 3d spel start om te kijken of de videokaart het dan alsnog te moeilijk krijgt.
Is het mogelijk dat je dit soort dingen krijgt als de kaart te hard aan het werk moet en te heet wordt? Ik dacht dat de kaart dan echt voor altijd kaduuk was. Maar schijnbaar hoeft dat niet? Maar dan is het dus geen geheugenprobleem maar een ventilator probleem. Of is het zo dat het geheugenb problemen krijgt doordat de ventilator niet meer goed werkt?