SeatRider schreef op maandag 05 juni 2006 @ 15:34:
[...]
Welk belang heeft een torrent tracker aan het blocken van 6881? Veel ISP blokkeren overigens niet op poort maar sniffen gewoon de packets.
En offtopic:
Of terwijl -> Oftewel
Meld -> Meldt
GateKeaper -> GateKeeper
Het belang van de torrent tracker is het voorkomen van trage snelheden op bepaalde torrents,
zelf ben ik admin op een torrent tracker, dus weet hoe het werkt. ( betreft poorten blocken )
Het beste kun je een poort kiezen die tussen de 49152 - 65535 ligt.
Misschien heb ik twee typfoutjes in dat bericht staan. Ofterwijl is gewoon nederlands, maar
ik zou het inderdaad wel in de verkeerde context hebben geplaatst. Ik was mij niet bewust dat
GoT daar zo op gericht was. Hier zal ik voortaan wat beter op gaan letten. Echter voor mijn
nick "GateKeaper" zijn geen gramatica regels. Een nick hoeft echt niet gramaticaal correct
te zijn. Erger je je aan GateKeaper? Dan spreek je me maar aan met GK
Nu genoeg offtopic, succes met je router!
[EDIT]
Je had een screenshot genomen van je router instellingen. Hier kwamen de knopjes "Help"
"Apply" en "Cancel" mij wel heel erg bekend voor. Ik heb het even nagekeken, en inderdaad
ik heb precies dezelfde knopjes. Ik heb een router van SMC Networks, weet niet of de knopjes
in andere merken ook het zelfde zijn, maar dacht dat het misschien nuttig kon zijn.
[
Voor 16% gewijzigd door
GateKeaper op 05-06-2006 16:11
]