Hallo,
Ik heb sinds kort een nieuwe TFT (Samsung 930BF) hierbij heb ik het zelfde probleem als mijn vorige TFT, namelijk dat de bovenste rij van het bureaublad de icoontjes voor de helft te zien zijn.
Dit heb ik volgens mij alleen wanneer ik terugkeer naar het bureaublad, dus niet in programma's of wanneer ik aan het internetten ben.
Wanneer ik een ander scherm open en dan weer terugga naar het bureaublad verdwijnt het ook
.
Ik heb al een aantal malen windows xp en drivers opnieuw geinstalleerd zonder resultaat.

Mijn systeem is als volgt.
Windows XP Home SP2 (up-to-date)
MSI X850 XTPE (ATI CCC 6.3)
Moederbord INTEL D865GBF (laatste chipset en bios geinstalleerd)
Geheugen 2X512MB (naam weet ik niet)
TFT 930BF ( @ 1280x1024 @ 75Hz ClearType ingeschakeld)
Nexus NX 400WATT
Ik hoop dat iemand weet wat dit probleem kan zijn.
Ik heb sinds kort een nieuwe TFT (Samsung 930BF) hierbij heb ik het zelfde probleem als mijn vorige TFT, namelijk dat de bovenste rij van het bureaublad de icoontjes voor de helft te zien zijn.
Dit heb ik volgens mij alleen wanneer ik terugkeer naar het bureaublad, dus niet in programma's of wanneer ik aan het internetten ben.
Wanneer ik een ander scherm open en dan weer terugga naar het bureaublad verdwijnt het ook
Ik heb al een aantal malen windows xp en drivers opnieuw geinstalleerd zonder resultaat.

Mijn systeem is als volgt.
Windows XP Home SP2 (up-to-date)
MSI X850 XTPE (ATI CCC 6.3)
Moederbord INTEL D865GBF (laatste chipset en bios geinstalleerd)
Geheugen 2X512MB (naam weet ik niet)
TFT 930BF ( @ 1280x1024 @ 75Hz ClearType ingeschakeld)
Nexus NX 400WATT
Ik hoop dat iemand weet wat dit probleem kan zijn.
[ Voor 21% gewijzigd door jordi.c op 05-06-2006 13:32 ]