Hallo,
Ik heb hier het volgende probleem:
Ik heb een motorola surfboard modem met een belking 54G router. Hier heb ik 3 pc's op aangesloten, waarvan 1 bedraad en 2 draadloos. Nu heeft dit altijd goed gewerkt, tot gisteren. Nu kan ik wel draadloos verbinding maken met mijn router, maar die stuurt op de een of andere manier geen signaal naar de modem. Nu is het gekke, dat de pc met de kabel ook via diezelfde router zit, maar die heeft wel verbinding. Maar het ip-adres daarvan is veranderd van 192.enz naar iets heel anders
Nu is mijn vermoeden dat de router gewoon wordt overgeslagen, en het internetsignaal rechtstreeks naar de pc met kabel gaat (terwijl hij wel via de router aangesloten zit!!
) Ook kan ik niet meer naar de standaard-site (192.168.2.1) surfen om de router-configuratie op te vragen. Hoe kan ik dit oplossen? Ik heb het volgende al geprobeerd:
-modem resetten en rebooten
-router opnieuw installeren, resetten en rebooten
Zijn er nog mogelijkheden die ik over het hoofd heb gezien?
alvast bedankt
Ik heb hier het volgende probleem:
Ik heb een motorola surfboard modem met een belking 54G router. Hier heb ik 3 pc's op aangesloten, waarvan 1 bedraad en 2 draadloos. Nu heeft dit altijd goed gewerkt, tot gisteren. Nu kan ik wel draadloos verbinding maken met mijn router, maar die stuurt op de een of andere manier geen signaal naar de modem. Nu is het gekke, dat de pc met de kabel ook via diezelfde router zit, maar die heeft wel verbinding. Maar het ip-adres daarvan is veranderd van 192.enz naar iets heel anders
-modem resetten en rebooten
-router opnieuw installeren, resetten en rebooten
Zijn er nog mogelijkheden die ik over het hoofd heb gezien?
alvast bedankt
who is General Failure and why the hell is he reading my disk?!