Sorry voor wat spelfouten heb last van dyslectie. graag hier over geen opmerkingen.
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
en als je HEEL erg lui bent, hier het plaatje:

ik weet het by the way, het is 1x DSUB en 1x DVI

ik weet het by the way, het is 1x DSUB en 1x DVI
Jaaa ok zo ver was ik ook wel maar die plaatjes dan ?
zie

en onder specification: DVI-to-2nd VGA adaptor
daar loop ik op vast
want ik zie maar 1 dvi uitgang en toch zeggen ze dual dvi (als je een soort splitter moet aansluiten gaat dat niet tenkoste van je beeld) .
Sorry voor wat spelfouten heb last van dyslectie. graag hier over geen opmerkingen.
Dit is toch echt een zoekertje.
Als je even in de pricewatch dit kaartje opzoekt. -> Asus GeForce 6800 512MB DDR2 (AGP, DVI) N6800/TD/512M
Vervolgens kijk je bij verschillende shops, ik heb steekproefgewijs 3 shops gepakt. En ze zeiden alle drie 1x DVI en 1xD-Sub.
Als je het dan nog niet zeker genoeg weet raad ik je aan even Asus of een shop te bellen die dit product in het assortiment heeft.
Als je even in de pricewatch dit kaartje opzoekt. -> Asus GeForce 6800 512MB DDR2 (AGP, DVI) N6800/TD/512M
Vervolgens kijk je bij verschillende shops, ik heb steekproefgewijs 3 shops gepakt. En ze zeiden alle drie 1x DVI en 1xD-Sub.
Als je het dan nog niet zeker genoeg weet raad ik je aan even Asus of een shop te bellen die dit product in het assortiment heeft.
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Dit topic is gesloten.
![]()