Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Voxie2
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-01-2022

Voxie2

//\\RoCkS//\\

Topicstarter
Ik heb in een opwelling van speurders.nl een tweede hands pocket pc, de Casio Cassiopeia EM-500, met tomtom navigatie en gps muis en cradle gekocht, voor 175 euro.

Echter, de man bleek geen enkele vorm van originele software te hebben, en gaf toe dat de tomtom software illegaal was.

Ik heb het toch gedaan, maar heb er achteraf wel spijt van. Wat is nu handig om te doen? Vinden jullie het toch een redelijke prijs? Overigens werkt de tomtom navigatie ook niet fantastisch. Hij raakt vaak bereik kwijt en het duurt een eeuwigheid (met telkens opnieuw starten) tot hij de gps ontvangst heeft...

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:36

SeatRider

Hips don't lie

Weer verkopen? Of geef 'm een hard reset, en installeer TomTom opnieuw, kijk of het dan beter gaat. Is 175 euro een redelijke prijs voor alleen een Cassiopeia en een (bluetooth?) GPS? Ik neem niet aan dat je betaald hebt voor een kopie van TomTom.

[ Voor 90% gewijzigd door SeatRider op 05-06-2006 10:48 ]

Nederlands is makkelijker als je denkt

• Voxie2
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-01-2022

Voxie2

//\\RoCkS//\\

Topicstarter
Tis geen bluetooth, en volgens mij is 60 a 75 euro een redelijke prijs voor alleen het PDA, als ik het zo eens bekijk op internet, dus eigenlijk heb ik wel betaald voor die tomtom, daar ging het mij ook om.

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Persoonlijk zou ik nooit betalen voor illegale software, en imho heb je dus veel te veel betaald als de marktprijs voor die PDA ~70 euro is. GPS ontvangers zijn ook niet echt duur meer, dus het geheel had misschien 100 euro mogen kosten. Dan had je er zelf nog TomTom bij moeten kopen, maar dan had je het wel legaal gehad.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Dit is niet direct een kwestie welke thuis hoort in dit specifieke forum. Uiteraard is het 'kopen' van illegale software net zo min de bedoeling.

[ Voor 24% gewijzigd door Eggy op 05-06-2006 12:24 ]

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Dit topic is gesloten.