Het printen van deze laserjet was goed. Maar na een paper jam komen er alleen prints uit met een witte baan (10-15cm breed) in het midden. De randen zijn scherp begrensd, dus geen vervaging naar het midden. Iemand een oplossing of kan deze printer bij het grof vuil?
lensen schoon maken wil wel eens helpen... Neem aan dat het al een printer op leeftijd is.
Grutte Pier fansels
Is al een oudje, klopt, maar van het ene op het andere moment zo'n smerige lens? Dat kan toch niet?hessel schreef op maandag 05 juni 2006 @ 10:15:
lensen schoon maken wil wel eens helpen... Neem aan dat het al een printer op leeftijd is.
Hoe kom ik bij de lens?
Ik zou denken dat de toner of drum beschadigd is, of dat er misschien ergens binnenin nog een stuk papier is blijven steken. Of weet je zeker dat je het HELE A4tje eruit hebt gekregen?
Anders haal de toner eens eruit en schud hem een paar keer van voor naar achteren (om de toner weer evenredig te verdelen).
Anders haal de toner eens eruit en schud hem een paar keer van voor naar achteren (om de toner weer evenredig te verdelen).
Nederlands is makkelijker als je denkt
Ja! Dat hielp! Raar maar waar!SeatRider schreef op maandag 05 juni 2006 @ 10:32:
Ik zou denken dat de toner of drum beschadigd is, of dat er misschien ergens binnenin nog een stuk papier is blijven steken. Of weet je zeker dat je het HELE A4tje eruit hebt gekregen?
Omdat de linker en rechter zijde wel duidelijk waren, dacht ik niet aan de toner.
Bedankt!
Ik heb nu wel vaak paper jams, ik moet het papier er als hetware uittrekken...
dan zijn je rollers versleten of viez
daar zijn vziw onderhoudskits voor, afhankelijk van het model.
Het kan ook zijn dat er iets mis is met je drum (Of hoe heet dat ding dat de toner erin brand?)
Heb weleens een printer gehad die van elk papiertje een trappetje maakte in een paar seconde omdat het papier niet meer goed los kwam (Na een paar vellen liep het ding dan weer vast). Dan is het over en uit.
Heb weleens een printer gehad die van elk papiertje een trappetje maakte in een paar seconde omdat het papier niet meer goed los kwam (Na een paar vellen liep het ding dan weer vast). Dan is het over en uit.
Pagina: 1