Toon posts:

Verwijderen heatsink

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb een nieuwe gateway computer en wil graag in plaats van alleen hetasink en tunnel daar naartoe een koeler hebben (p3-650). Alleen hoe krijg ik ten eerste mijn proc en heatsink zonder bruut geweld van mijn mobo?
En als hij er eindelijk uit is hoe sloop ik dan mijn heatsink eraf(heb van sommigen gehoord dat dat heel moeilijk gaat, ze zitten muurvast)

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?

Verwijderd

Koop wat beterzz dan een gateway !!

Die crap zuigt :(

• jellyshock
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-08 08:56

jellyshock

ik weet het niet hoor, maarrrr

Tja... de sink eraf halen doe je door dat ijzeren sluitinkje van de socket af te halen. Dat kan een lastige klus zijn waar een schroevedraaier als hefboom gebruikt kan worden; maar wees wel voorzichtig! als je uitschiet is je mobo naar de knoppen.
De ervaring die ik heb met standaard systemen is dat de sink niet met lijmachtige substantie op de proc zit, vaak zit er alleen maar een hittegeleidend stickertje op en dan is ie er zo af te halen.Maar goed, kijk eerst maar es of je de sink eraf krijgt.:7

aAarGhh

• MXL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-05 08:17

MXL

Mocht ja nou na het loshalen van de klem de processor nog niet los krijgen dan moet je de ventilator uitzetten, wachten tot die goed warm is, de compu uitzetten en vervolgens de heatsink erafhalen. Vaak lukt het dan wel.