Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nokia N70 PC Suite Installatie Probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Na heel veel zoeken dmv de search heb ik helaas nog steeds niet iets gevonden dat mijn probleem kan oplossen. Ik heb onlangs een Nokia N70 gekocht en wilde Nokia PC Suite 6.8 installeren maar ik krijg telkens dezelfde foutmelding, nl. deze:

Afbeeldingslocatie: http://www.2impress.nl/foutmelding.gif

Ik draai Windows XP Home Edition op een Acer Travelmate 4001. 512 intern geheugen en ik heb geen idee wat voor specificaties jullie eventueel nog meer nodig zouden kunnen hebben om inzicht in m'n probleem te krijgen.

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Ik vond op Google iets over het veranderen van de rechten via RegEdit enzo maar daar snap ik bar weinig van. Ben bang dat ik de boel in de war schop als ik eraan ga prutsen.

Verwijderd

Topicstarter
**schop**

Verwijderd

Heb je wel beheerdersrechten (administrator) zodat je de software mag installeren van het systeem? Heb je dat wel en lukt het nog niet, dan zou je installatie kunnen proberen in de veilige modus (als beheerder van de notebook). Bij het opstarten een paar keer op F8 rammen, krijg je van zelf het menuutje. Rotzooien in je register is wel leuk, maar het kan problemen geven. Suc6!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben de enige gebruiker op deze laptop en heb ook het administrator account volgens Windows, dus daar zou het dan niet aan kunnen liggen. Ik ga dat F8-en eens is proberen. Bedankt alvast iig.

Verwijderd

Topicstarter
Veilige Modus geprobeerd maar dat heeft geen effect. Het is zelfs zo dat je weinig tot geen dingen kunt installeren in deze modus. Is dat ook niet een beetje het nut van deze modus?

• MartyLooterKing
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-10 13:50
Je moet even zoeken naar de remove tool van PCsuite, die staat op de nokia website ergens... Hiermee wordt niet alleen de applicatie volledig verwijderd maar ook je register opgeschoond. Ik wil je aanraden daarna de applicatie weer opnieuw te installeren en te kijken wat er dan gebeurd. Success en laat me even weten of het gelukt is!

Verwijderd

Topicstarter
Done! Maar helaas nog steeds geen effect. Het begint nu een beetje een gebed zonder eind te worden.

Verwijderd

Topicstarter
Iemand anders eventueel nog een idee?
Pagina: 1