Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• MatMich
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-08-2023
Het lijkt wel of niemand dit (probleem) heeft want ik kan er niets over vinden.
Ik heb in mijn Nokia 6021 keuze uit 4 manieren om mijn contacten weer te geven:
1: Normale namenlijst
2: Naam en nummer
3 :Grote namen lijst
4 :Naam en afb.

1: is wel oke, ware het niet dat je dan namen langer dan 16 (pin me er niet op vast kan ook 17 of 18 zijn) niet meer zichtbaar kan krijgen, ze worden door .... afgebroken , en namen van deze lengte komen vaker voor dan je denkt vooral namen met "van der" en zo.
Als je dan op bekijken drukt komt de naam ook niet helemaal in beeld,
Trouwens het tel.nr is in deze weergave ook niet tegelijkertijd zichtbaar.
Dit is vaag aangezien je in PC suite niet kan zien hoeveel tekens je dan wel kan gebruiken als je daar je contacten beheert.
Dit is overigens een van de tig onhebbelijkheden van PC Suite (als het niks kost heb je ook niets) maar dat is een ander onderwerp.

2:De weergave waar mijn vraag eigenlijk over gaat
Dit is voor mij de prettigste weergave behalve dus dat hij namen heel erg lelijk afbreekt bv:
Koos van der w
al.
Ik had dat in mijn Nokia 3100 nooit, dat zag er allemaal veel kekker uit.
Helaas is dat verleden tijd, stuk gebroken, en ik wilde graag bluetooth, maar tot nog toe was dit het fijnste toestel wat ik ooit heb gehad.
Maar ook dit is weer een ander onderwerp.

3:zie 2 maar dan alleen groter al staat daar wel de naam boven de gigantische letters, maar dit ziet er dus niet uit.

4: Beetje zinloos als je geen afbeeldingen hebt en verder als 1.

Wie weet hier iets op.
Als je dus een naam ,op de telefoon zelf invoegd, en bij speciale tekens het "enter pijltje selecteert kan het volgens mij wel maar dan moet ik alles handmatig overnieuw gaan zitten invoeren en als dat moet doe ik dat liever achter een echt groot toetsenbord.
Dus als iemand weet hoe ik dit in PC Suite kan "verbeteren" graag.
De versie is de laatste 6.80.22

En nog een klein vraagje
Als ik in mijn agenda open en ik ga naar bv 4 juni, saat bovenin dus klein (boven de notitie) de datum.
Maar in mijn (ja daar is ie weer) Nokia 3100 zag je ook de dag erbij vermeldt.
Dit was erg handig.
Ik kan dit dus niet in enige instellingen vinden.

Ik heb voor deze vraagjes Nokia gemaild maar dus nooit meer antwoord gekregen.
Daarna heb ik ze gebeld alwaar ik een zoals altijd nogal brak sprekende man aan de lijn kreeg, die mij uiterst vriendelijk te woord stond en mededeelde dat alle medewerkers bezet waren ,en nu citeer ik" als U mij Uw nummer geeft vast en of mobiel wordt U zeker!! teruggebeld"
Jullie begrijpen het al :nooit meer iets gehoord en ik heb nr. melding op mijn vaste lijn en natuurlijk ook mijn mobiel.
Ik begrijp dat dit nogal een verhaal is maar als er iemand is die het tot hier heeft volgehouden en een oplossing of suggestie heeft voor mijn vragen dan houd ik mij warm aanbevoeln.
Thx

• MatMich
Ook hier helaas niemand.
Nou ja even goede vrienden :)

• MatMich
Nog een laaste keer? :'(
Dan stop ik echt O-)