Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

synchroniseren: foutmelding 85010014

Pagina: 1
Acties:
  • 9.191 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer nu al een hele dag mijn nieuwe QTEK 9100 te synchroniseren met outlook. Alles lukt behalve de contactpersonen en de agenda. Heel erg vervelend. Ik krijg steeds de melding:

ActiveSync heeft een probleem gevonden op het bureaublad: Ondersteuningscode 85010014

Ik heb diverse adviezen nagevolgd: Norton aangepast; opnieuw geinstalleerd; outlook gerepareerd (alles kwijt!!!!) etc etc.

Wie weet de oplossing?

Ton

• neevedr
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:33

neevedr

Dat was ik niet!

Verwijderd

heb hetzelfde gehad. Probleem (bij mij althans) zat in het aantal syncs op AS (4.2). Heb na de eerste keer synchroniseren de naam van m'n Vario gewijzigd. Als je 'm daarna weer synct gaat ie een nieuwe syncverbinding aan onder de nieuwe naam. Gaat eerst goed, maar daarna liep ie vast 8)7 . Ik heb beide verbindingen verwijderd via Active Sync; 'bestand'; 'mobiel apparaat verwijderen' en daarna één nieuwe gemaakt (de oude naam werd weer gebruikt).

Daarna liep ie weer als een zonnetje! d:)b

Verwijderd

Ik heb eerst een backup gemaakt van al mijn contact personen en agenda. Daarna device uit Activesync verwijderd en opnieuw toegevoegd. Probleem opgelost. Alleen moet je de backup daarna zelf terug zetten. Anders ben je al je afspraken kwijt.

Verwijderd

MS Office Outlook op de PC uit zetten verhelpt het probleem bij mij 8)

Inderdaad. Je PC niet meer aanzetten verhelpt ook het probleem.

Oftewel, graag ietsje constructiever met betrekking tot het probleem... Jouw aangegeven oplossing is namelijk niet echt (eerder echt niet) een oplossing, maar dat weet je zelf ook wel, neem ik aan?

[ Voor 67% gewijzigd door Ginz op 08-11-2009 22:39 ]