Bedankt voor jullie commentaar! Alleen wel grappig dat het commentaar behoorlijk verschillend is
@not3pad: Bedankt! Maar het was toch echt de bedoeling om die bij erop te krijgen, misschien kan ik een uitsnede maken, zodat hij wat beter naar voren komt?
En foto 11 vind ik zelf ook wel aardig, alleen is de lucht wat wit, maar dat komt waarschijnlijk doordat de zon van de linker zijkant komt en maar half aanwezig was.
@johand: foto 3 en 4 waren inderdaad dezelfden, ik heb 4 nu vervangen door de foto die daar bedoeld was.
Wat betreft foto 9 en 10, de horizon lijkt inderdaad scheef, maar het is, zoals je al zei een heel klein beetje heuvelachtig, waardoor het volgens mij zo lijkt. Ik zal er nog eens naar kijken, misschien loopt hij toch wel degelijk scheef, beetje lastig te zien.
@Mercarra: Jij ook bedankt voor je commentaar, waar ik toch behoorlijk wat aan heb! Ik had bij een aantal foto's de zon wat meer van achteren moeten hebben volgens mij, daardoor is onder anderen foto 11 wat overbelicht.
Foto 1 en 9 zijn wat uitgebeten, kan dit komen doordat ik misschien iets teveel saturation heb gebruikt?
Ik heb de foto's bewerkt met software van Canon die ik bij de camera kreeg. Gaat wat makkelijker en sneller dan in photoshop en je kan er toch de belangrijkste bewerkingen mee doen. Photoshop heb ik er wel opstaan... misschien moet ik me daar toch maar eens wat meer in gaan verdiepen