Video-bestanden standaard ingezoomd

Pagina: 1
Acties:

• RaJitsu
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-03 17:00
Wanneer ik een videobestand afspeel, zie ik deze als het ware 'ingezoomd' afgespeeld. Ik mis een deel van de zijkanten alsmede een deel van de boven en onderkant. Ik heb het idee dat het standaard formaat wel klopt (de kaders die gesteld worden als ik ervoor kiest het op 100% weer te geven), maar dat het beeld dus ingezoomd is. Wanneer ik de grootte van de player verander, groeit alles mee, alsof dat het reguliere formaat is. Iemand die weet wat ik hier aan kan doen?

B.S.U.R.

Verwijderd

Komt er onderin je taakbalk een icoontje bij onder het afspelen? oftewel een codec ;)

• RaJitsu
Nee, niets met codecs. Het gaat ook om bestanden die het een paar dagen geleden wèl goed deden. Ik heb nog geprobeerd mijn codecs opnieuw te installeren, zonder resultaat helaas.

B.S.U.R.

• tweakraiser
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-03 12:27

tweakraiser

I have such sites to show you

wat voor "player" gebruik je?

Strava | Webdesign

• RaJitsu
Het komt voor bij alle players die ik gebruik. Media Player Classic, Windows Media Player, en Nero Showtime, vertonen allen dezelfde kuur... :|

B.S.U.R.

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:20
Als je een Nvidia videokaart hebt, kan het aan een driver instelling liggen. Kijk daar eens bij zou ik zeggen. Bij ATi weet ik het niet, maar misschien heb je daar wel een soortgelijke optie.

offtopic: Hoi tweakraiser :) . Speel jij ook TM Nations?? Heb jouw nick al meerdere keren voorbij zien komen (volgens mij op "[GoT]Sleepie"

[ Voor 34% gewijzigd door ThinkPad op 05-06-2006 00:20 ]

• tweakraiser

tweakraiser

Als je het probleem bij meerdere players ervaart, heeft het idd iets te maken met de instellingen van je driver instellingen lijkt me, kan niet veel anders verzinnen.

Strava | Webdesign

• tweakraiser

tweakraiser

ThinkPadd schreef op maandag 05 juni 2006 @ 00:14:
Als je een Nvidia videokaart hebt, kan het aan een driver instelling liggen. Kijk daar eens bij zou ik zeggen. Bij ATi weet ik het niet, maar misschien heb je daar wel een soortgelijke optie.

offtopic: Hoi tweakraiser :) . Speel jij ook TM Nations?? Heb jouw nick al meerdere keren voorbij zien komen (volgens mij op "[GoT]Sleepie"
ja helemaal juist, de enige echte. Ik ben fanatiek maar slecht zegmaar ;)

Strava | Webdesign

• RaJitsu
Ik was er inmiddels ook al achter. Ik bedacht me dat het iets in windows moest zijn, maar dat kan nergens ingesteld worden. Vervolgens kwam ik op de dirverinstellingen van de videokaart. Alles op standaard instellen, did the trick. (ik had eraan zitten klooien ivm het resolutieverschil tussen mijn nieuwe tv en monitor).
Thnx voor de replies.

B.S.U.R.

Pagina: 1