Hallo mensen,
Misschien een beetje een vage titel, maar dit is het probleem:
Ik heb een motorala modem en een belkin54G wireless router, waar 1 pc bedraad op aangesloten is, en 2 draadloos. Nu heeft dit een hele tijd goed gewerkt, maar na vandaag lukt het ineens niet meer om met de draadloze pc verbinding te maken met het internet. Met de bedraade pc lukt het nog wel, maar die heeft een heel ander ip-adres gekregen
Ik denk dat de router nu gewoon wordt overgeslagen, want als ik naar de router probeer te pingen geeft hij elke keer een timeout, en ook de informatie over de router zelf kan ik niet meer opvragen (surfen naar 192.enz.) Ik heb al van alles geprobeerd, zoals de modem resetten, router resetten, router rebooten, nieuw ip-adres aanvragen, maar het blijft de hele tijd hetzelfde. Wat is hier aan de hand?
Misschien een beetje een vage titel, maar dit is het probleem:
Ik heb een motorala modem en een belkin54G wireless router, waar 1 pc bedraad op aangesloten is, en 2 draadloos. Nu heeft dit een hele tijd goed gewerkt, maar na vandaag lukt het ineens niet meer om met de draadloze pc verbinding te maken met het internet. Met de bedraade pc lukt het nog wel, maar die heeft een heel ander ip-adres gekregen
who is General Failure and why the hell is he reading my disk?!