Toon posts:

2,5" HD aansluiting in laptops

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vrijwel elke laptop fabrikant past zijn eigen converters toe van 44 pins 2,5" HD naar het moederboard. Ben ik achter gekomen. Nu ben ik op zoek naar zo'n converter die in een Packard Bell Easynote W3420 wordt toegepast.
Wie weet een adresje of heeft er 1 voor me over.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2006 08:45 ]

Verwijderd

Topicstarter
Blijkbaar is het eerste bericht niet toereikend genoeg om iemand mij te hulp te laten schieten.
Ik heb nog wat meer gekeken: in de laptop zit een 50! polige female connector, met aan de beide zijden een pinnetje; mannelijk dus. Het 50 delige stukje is rechthoekig van vorm met aan iedere korte zijde een verdikking ter grootte van ongeveer de helft van de korte zijde. Het geheel is nauwelijks breder dan de 44 polige steker op de 2,5" schijf.

Ik kan ook geen logo of merknaampje vinden. Ook dat zou handig zijn om te weten. Kun je tenminste iets benoemen als je wat zoekt.

Verwijderd

Topicstarter
Tja,.... Ik heb nog steeds niet wat ik zocht.
Dacht ik doe ik even een plaatje erbij in plaats van een cookie erbij. Snap ik niet hoe dat moet!!

Ik kan alleen een URL opgeven terwijl ik verwacht had het plaatje te kunnen uploaden.
Kan iemand me vertellen hoe ik dat doe?

• Rhannie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-02 21:49

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Pics kan je uploaden op Imageshack. Die geeft dan ook gelijk de code om het plaatje hier neer te zetten.

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]

• Thas
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18-09-2025
kijk eens op imageshack.us

EDIT: te laat

[ Voor 25% gewijzigd door Thas op 29-06-2006 22:33 ]

• BovenHond
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:59
Verwijderd schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 22:30:
Dacht ik doe ik even een plaatje erbij in plaats van een cookie erbij. Snap ik niet hoe dat moet!!

Ik kan alleen een URL opgeven terwijl ik verwacht had het plaatje te kunnen uploaden.
Dit soort zaken kan je in elk geval hier vinden op de forums.
je moet zelf het plaatje uploaden (zodat het geen bandbreedte van GoT in beslag neemt). Daarna moet je een URL naar het plaatje posten.

On topic,
Ik denk dat in jouw laptop ook een normale 44 pins 2,5 " hdd zit. Dit is al jaren de standaard. Meestal worden de harde schijven nog in een aanvullende behuizing geschroeft waarop de connector van de laptopleverancier zit. Dus waarschijnlijk kan je 50 pins behuizing die je nu uit je laptop hebt gehaald nog uit elkaar halen.

succes

Verwijderd

Topicstarter
BovenHond schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 22:34:
[...]

On topic,
Ik denk dat in jouw laptop ook een normale 44 pins 2,5 " hdd zit. Dit is al jaren de standaard. Meestal worden de harde schijven nog in een aanvullende behuizing geschroeft waarop de connector van de laptopleverancier zit. Dus waarschijnlijk kan je 50 pins behuizing die je nu uit je laptop hebt gehaald nog uit elkaar halen.

succes
Dat is het hem juist ik heb de laptop gekregen zonder die 50 pins behuizing. Ik weet ook niet wat voor bracket dat was of is.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 22:30:

Zo dan
Afbeeldingslocatie: http://img49.imageshack.us/img49/5346/hdconnector0vh.th.jpg

Verwijderd

Topicstarter
BovenHond schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 22:34:

On topic,

succes
Als iemand weet waar ik zo'n packard bell HD behuizinkje kan vinden ......

• PeaceNlove
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:22

PeaceNlove

Deugleuter

Probeer een kapotte laptop van hetzelfde type te vinden op marktplaats. Die zal allicht dat bracket nog wel hebben.

[ Voor 10% gewijzigd door PeaceNlove op 30-06-2006 13:03 ]

Pagina: 1