Muis valt zomaar uit

Pagina: 1
Acties:

• Neobender
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-02 10:31
Ik heb een Logitech Wheelmouse (USB, optisch) die sinds deze week af en toe ineens uitvalt. Dit is me nu zo'n 3x gebeurd. Zomaar vanuit het niets gaat het lampje uit en gebeurt er niks meer. Meestal is even in en uitpluggen genoeg. Is hier wat aan te doen of is mijn trouwe vriend stervende?

Het gaat trouwens om dit model:
Afbeeldingslocatie: http://shop.pigs.be/catalog/images/products/504514.jpg

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Heb je al eens een andere USB poort geprobeerd? Misschien dat de USB poort die je gebruikt voor je muis een beetje brak is.

Verwijderd

of toch een driverprobleem? Als de drivers die meegeleverd zijn met WinXP (????????) op een of andere manier beschadigd zijn, kunnen er ook zo'n storingen optreden.

Laatstleden nog een nieuw USB-apparaat geïnstalleerd?

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-02 08:51
Die muis heb je zeker al een tijdje?
Dan kan het zijn dat er een draadbreuk onstaan is.
Ik schat zo bij het begin van de muis dat daar de breuk zit.

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

• Rhannie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-02 21:35

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Een vriend van mij had dit probleem ook. Het kwam door zijn USB poorten. Die USB poorten zijn nu overigens allemaal dood.

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]

• Neobender
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-02 10:31
Klinkt hoopgevend :/, Moederbord is net 1,5 jaar oud...

Muis is trouwens alweer een jaar of 6 oud.

• 5mebibyte
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-02 14:27
Neobender schreef op zondag 04 juni 2006 @ 20:32:
Klinkt hoopgevend :/, Moederbord is net 1,5 jaar oud...

Muis is trouwens alweer een jaar of 6 oud.
Bij mij ligt diezelfde muis nog steeds lekker onder mijn rechterhand. Heb je zoals gevraagd al een andere usb poort geprobeerd? Ik heb hem zelf op een pci usb kaartje zitten en heb zo nooit problemen. Als je het bijvoorbeeld de muis op de front en rear usb aan de onderzijde hebt aangesloten kan het weleens misgaan, Dat merkte ik bij mijn iPod met firmware upgraden dat ie beter op het mobo kon zitten.

verdwaalde ict'er op elektro!

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-02 11:48
heb ik ook wel eens gehad met mn laptop ongeveer 3 maanden geleden, sindsdien niet meer :?, ik heb trouwens ook diezelfde muis })
Pagina: 1