Toon posts:

Foto's direct draaien met rechtermuisknop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In de search kon ik hier niets over vinden helaas, dan maar zo proberen:
(mijn excuses als dit niet thuishoort in dit onderwerp...)

Voordat mijn pc opnieuw geïnstalleerd werd, kon ik met de rechtermuisknop op een willekeurige foto klikken (in windows verkenner), er stond in het lijstje de optie om de foto direcht als bureaubladachtergrond in te stellen én je kon de foto draaien. Nu staat dit er niet meer bij en moet ik dit via windows viewer doen.

Weet iemand hoe ik deze opties weer in de lijst krijg?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

(mijn excuses als dit niet thuishoort in dit onderwerp...)
Zo moeilijk is het niet even begrijpend te lezen toch? Dit onderwerp hoort dus niet in Windows Servers en Software maar in Windows Clients

WSS > WOS

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

voor zover ik weet, moet je daarvoor steeds naar de windows-viewer gaan. Het is toch logisch dat je eerst de foto bekijkt voor je hem draait of als achtergrond instelt? :?

Verwijderd

Topicstarter
een íets andere toon had ik ook op prijs gesteld, ik heb alle topics doorgelezen, maar dacht dat deze hier het beste paste, omdat het om windows software gaat...

nogmaals mijn welgemeende excuses voor deze grove fout!

Verwijderd

Topicstarter
je ziet in windows, mijn afbeeldingen, de foto's al in het klein, dit kan je instellen: miniatuurweergaven

• grolo2010
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:41
Bij mij staat het er anders wel, maar alleen als de weergave staat ingesteld op miniatuurweergave of filmstrip. Dus als je de foto al kunt zien.

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04-2025
Is die rotatiefunktie in Windows eigenlijk lossless ? Indien nee, dan zou ik het liever met een ander tooltje doen, bijvoorbeeld IrfanView, dat die mogelijkheid wel heeft.

[ Voor 10% gewijzigd door Henk007 op 04-06-2006 21:10 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Je zoekt de Image Resizer uit de Microsoft PowerToys for Windows XP collectie

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1