Toon posts:

15x Flamebait?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
In de volgende thread zijn mijn posts allemaal op flame bait gemodereerd op ongeveer dezelfde tijd.

Het met me oneens zijn is tot daar aan toe, en ik zeg veel discutabele dingen, maar, flamebait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keiichi
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:03
Verwijderd schreef op zondag 04 juni 2006 @ 19:07:
In de volgende thread zijn mijn posts allemaal op flame bait gemodereerd op ongeveer dezelfde tijd.

Het met me oneens zijn is tot daar aan toe, en ik zeg veel discutabele dingen, maar, flamebait?
Misschien een usertje met een humeur. Heeft het modsysteem niet iets in zich dat als een user raar moddert dat deze dat op een gegeven moment niet meer kan of beperkt?

(Heb me er nog nooit echt diep in verdiept)

Solar @ Dongen: http://solar.searchy.net/ - Penpal International: http://ppi.searchy.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het systeem is er wel, maar ik weet niet of het systeem hierop reageerd, misschien dat er nog een helpend handje voor nodig is, vandaar dat ik dit hier post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Je hebt een fan, en dit gedrag wordt niet automatisch afgestraft dus daar gaan we zelf eens even wat aan doen :9

edit:
Actie ondernomen. Als de scores niet na verloop van tijd rechttrekken moet je nog maar even een gil geven, dan trekken we een blikje PM's open :)

[ Voor 42% gewijzigd door Rataplan op 04-06-2006 20:44 ]

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Keiichi schreef op zondag 04 juni 2006 @ 19:10:
[...]

Misschien een usertje met een humeur. Heeft het modsysteem niet iets in zich dat als een user raar moddert dat deze dat op een gegeven moment niet meer kan of beperkt?

(Heb me er nog nooit echt diep in verdiept)
Volgens mij controleert het modsysteem de moderaties op afwijkingen. Vb. : als er 10* interessant/grappig etc. wordt gemod en 1* troll, dan wordt door het syteem die troll moderatie als onterecht beschouwd en opgeteld bij een zogenaamd penalty ratio van de user. Als dat boven een bepaald getalletje komt worden hem de rechten om trolls en flamebaits uit te delen ontnomen.

dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Zo ongeveer, al gebeurt het maar extreem zelden dat iemand erin slaagt om een metamodbotstraf op te lopen. In dit geval zijn alle mods tegelijk uitgedeeld en is het kwaad dus al geschied; topic hier is dan ook uitstekend op zijn plaats :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Pagina: 1